شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷

رضا نجاتی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان اظهار کرد : طی بازدیدی که امروز از چند کارگاه تولیدی شهرک صنعتی شماره یک اهواز داشتیم شاهد کیفیت بالای کار تولیدی ها بودیم و باید تلاش کنیم تا زمینه لازم برای توسعه فعالیت آن ها فراهم شود زیرا با توسعه کار ان ها ، اشتغال و تولید نیز افزایش پیدا می کند .

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد : توسعه فعالیت کارگاه های تولیدی مستلزم این است که شرکت های مستقر و فعال در استان خوزستان نگاهشان به سمت تولید داخل استان باشد .

نجاتی افزود : از کارگاه های تولیدی که بازدید داشتیم به لحاظ کمی و کیفی شرایط خوبی داشتند و صاحبان آن ها نیز تعهد کاری دارند که کار را در زمان مناسب و با قیمت مناسب ارائه دهند .

وی بیان کرد : مدیران شرکت های مستقر در خوزستان از جمله حفاری ، مناطق نفتخیز جنوب، توسعه نیشکر و فولاد خوزستان از این کارگاه ها و شرایط آن ها بازدید داشته باشند و مستقیما با صاحبان کارگاه قرارداد ببند تا پای واسطه به میان نیاید زیرا که وجود واسطه افزایش قیمت و ایجاد حاشیه به همراه خواهد داشت .

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت : جامعه امروز ما می طلبد تا دخترانمان در همچین مکان هایی حضور پیدا کرده و هنرهایشان را بروز دهند .

این مقام مسئول عنوان کرد: ما در حوزه سیاسی اجتماعی و حوزه بانوان استانداری خوزستان به سمتی می رویم تا تولید و اشتغال در استان ایجاد شود و این مستلزم این است که همه ما در کنار هم و با تعامل این کار را انجام دهیم.

در ادامه زینب پارسافخر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان اظهار کرد: به منظور بررسی وضعیت واحدهای تولیدی که به وسیله بانوان اداره می شوند، یا بانوان شاغل هستند و یا واحدهایی که محصولات مورد نیاز بانوان را تولید می کنند و‌در جهت بررسی مسائل و‌مشکلات این دسته از کارگاه ها به صورت میدانی بازدیدهایی بعمل می اوریم‌.

پارسافخر گفت : در همین راستا امروز با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری از واحدهای تولیدی پوشاک مطهره و تولیدی دیبای عافیت در شهر اهواز بازدید کردیم.

وی افزود: افزود: به منظور حمایت از این تولیدکنندگان تصمیم گرفته شد پیگیری خرید محصولات آن ها در استان انجام شود و یا در قالب تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی و صنفی کمک خواهیم کرد.

گفتنی است این واحدها ظرفیت افزایش اشتغال زایی را نیز دارند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار