شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: تقاضای صاحبان صنایع فعال در شهرک‌های صنعتی خوزستان، دریافت سفارش کار از شرکت‌های بزرگ استان است.

اخلاق محمدیان در حاشیه بازدید معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان از شهرک صنعتی شماره یک اهواز که امروز، 21 آذرماه انجام شد، اظهار کرد: این بازدید در راستای فعالیت‌های اجتماعی بانوان و اشتغال مرتبط با این حوزه، انجام شده است تا از اشتغال بانوان و نحوه فعالیت آن‌ها در صنایع استان حمایت شود.

وی افزود: تقاضای صاحبان صنایع فعال در شهرک‌های صنعتی خوزستان، دریافت سفارش کار از شرکت‌های بزرگ استان است. این شرکت‌ها گلایه دارند که شرکت‌های بزرگ سفارشات خود را به آن‌ها نمی‌سپارند و تقاضای خاصی برای خرید از داخل ندارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: البته شرکت‌های تولیدی باید خودشان بتوانند در مناقصات و قراردادها پیروز شوند و بتوانند کار بگیرند اما می‌توان با توجه به کیفیت خوب تولیدات درون استان، از ظرفیت درون استان استفاده کرد.

محمدیان عنوان کرد: انتظار است در استان حمایت ویژه‌ای از صاحبان صنایع انجام شود تا آن‌ها نیز بتوانند به تولیدات خود ادامه دهند و زمینه ساز اشتغال برای جوانان شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در بازدیدی که امروز از واحدهای تولید پوشاک و شهرک صنعتی شماره یک اهواز انجام شد، وضعیت شهرک مورد تایید مسئولان بازدید کننده قرار گرفت.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار