اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹


شوشان - میثم فروغی نیا:

جاده بنکداران واقع درمهدیس اهواز چندسالی است که به دلیل تردد روزانه صدها خودرو به سمت مجتمع بنکداران اهواز آماج حوادث بسیاری در روز شده به شکلی که عرض کم جاده و خرابی های متعدد آن درصد خطای رانندگان را بالاتر برده و باعث بروز حادثه میشود.

مجتمع بنکداران که به واسطه خروج عمده فروش های مرکز شهراهواز چندسالی است دراین مکان راه اندازی شده و روزانه ترددهای باری و غیرباری اعم از تریلرها و خودروهای سنگین و سبک بسیاری به سمت این مکان ازاین جاده صورت میگیرد که نبود ایمنی دراین جاده آماج حوادث زیادی شده که همچنان بدون توجه مسئولان امر باقی مانده است. 

سال ۹۸ شهرداری اهواز دراقدامی زیرسازی باند دوم این جاده را آغاز نمود وبعدازاین کار قول آسفالت آن را داد که بعداز گذشت چندماه و آغاز بارندگی ها باعث تخریب باند دوم‌جاده بنکداران شد که مجدد بعداز پایان فصل بارندگی ها درسال ۹۹ شهرداری زیرسازی و خرابی های آن را دوباره اصلاح و آبهای جمع شده را تخلیه نمود .

اما جالب اینجاست که دوباره پس از این کار و باتوجه به این که فقط قیرپاشی و آسفالت آن باقی مانده بود،کار رها شد و با حفاری های متعدد در قسمتی از آن جهت کارگذاری لوله فاضلاب و آغاز دوباره بارندگی بازهم تخریب شد.

اما قرار است این اجحاف درحق مردم مهدیس اهواز تا به کی ادامه یابد،نمی دانیم‌؟؟؟

آیا این هزینه هایی که چندباره برای پایان یک کار داده میشود نباید مدیریت شود؟ مگر نه اینکه این اعتبارات باید با توجه به کار کارشناسی و اینکه به اتمام کار میرسد یا نه صورت گیرد؟ 

چرا کاری آغاز میشود که پایان آن مشخص نیست و باعث حیف و میل شده درآمدهای شهری و هدر رفتن آن می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار