شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
شوشان - منصور فاضلی:

آبادان را چه میشود ؟؟

این روزها وقتی اخبار ، حواشی خبری این شهر را با خود مرور میکنم اشک در چشمان غم بارمان جاری می‌شود ، که این شهر مصیبت زده را چه میشود ؟؟

چرا این همه خسارت ، چرا این همه فرصت سوزی ، چرا این همه گرفتاری و معضلات و مشکلات ، چرا ..‌‌.‌‌؟؟

پس از انقلاب اسلامی ابادان شهری که نگین ایران زمین بود و آینه تمام نمای اقوام ایرانی . آینه ای تمام نمای مردمانی شاد و سرزنده ، آینه تمام نمای تولید و توسعه و پیشرفت و ابادانی ..

اما گویا این شهر نفرین شد و پس از جنگ همپای شهرهای دیگر توسعه نیافت . هیچ نگاه و برنامه ای برای توسعه زیر ساخت ها  ابادان در دستور کار قرار نگرفت . نگین خوزستان این روز ها حال مساعدی ندارد.

حال نزار این شهر در کوچه پس کوچه های این شهر گریستن دارد شهری که امروز میبینم ۳۲ سال است در واپسگرایی و عقب ماندگی طی مسیر می‌کند . همگان از خود می‌پرسند چرا ؟؟ مگر ابادان را چه شده ؟؟

پاسخ در چند جمله خلاصه می‌شود !

ضعف مدیریت ، مدیریت بی برنامه ، مدیران فاقد تخصص و کارامد ، مدیران بی تجربه و کم تجربه ، مدیران خارج از چهار چوب و بدنه وزرات ، مدیران سفارشی بی کیفیت ، مدیران هم طیفی و هم حزبی فاقد کارایی،  همه و همه دست در دست هم داده تا امروز شاهد این مصیبت و فلاکت فاجعه بار باشیم .

سکوت نمایندگان در چنین مصیبتی فاجعه بار تر است . نمایندگان مردم به زعم خویش صدای مردم هستند اما فقط صرف هیاهو و فریاد و غوغا سالاری در تریبون ها دردی را التیام نمیبخشد زیرا در در فریاد زدن فقط صدایت را می‌شنوند اما سخنت را نمیفهمند.

نمایندگان از ابزار های قانونی بهره ببرند و وزیر را استیضاح نمایند تا بدانند اینجا ابادان است ، شهری که مردمانش برای زنده نگاه داشتنش خون خود را نثار کردن ،جای جای این شهر قطره قطره خون شهداست حداقل به حرمت خون شهدا ، این شجره طیبه ، خودتان از پذیرش مسئولیت خوداری نماید شما که نمی‌توانید از انتصاب های فاقد کیفیت و بی برنامه ، جلوگیری نماید و در سکوت محض شما وکلای مردم ، انتصاب ضعیف یکی پس از دیگری رخ می‌دهد چه پاسخی برای مردم دارید ؟؟؟؟

والعاقبه المتقین الهم و اجعلنا من المتقین 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار