اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
به گزارش روابط عمومی جمعیت تحول و توسعه‌ گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان مهندس هوشنگ صالح راد رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان در گفتگو با خبرگزاری صدای کرخه با تشریح اهمیت حلقه های میانی در پیشرفت و شکوفایی اقتصاد استان خوزستان پرداختن .

صالح راد عنوان نمودن حلقه های میانی بخشی از سیستم حکمرانی هستند و به عنوان فاصله بین راهبرد و عملیاتی یاد میشود ماهیتی که فراتر از یک فرد یا گروه کارکرد داشته و بعنوان سیستم حکمرانی عمل خواهد کرد .

حلقه های میانی عامل حرکت عموم جامعه به سوی تمدن اسلامی و رسیدن استان و کشور به شکوفایی  و تحقق اهداف بیانیه گام دوم خواهد شد می توان گفت حلقه های میانی مهمترین عنصر گره گشایی مشکلات جامعه است .

رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای در دیدار۹۸/۰۳/۰۱با دانشجویان مفهوم جدیدی با عنوان حلقه های میانی مطرح نمودن و برای حلقه های میانی وظایفی از قبیل تشکیل کارگروه فرهنگی کارگروه سیاسی. تشکیل کرسی های آزاد اندیشی .گروهای نهضتی. گروهای علمی .گروهای اطلاعات مردمی .

کارهای اجتماعی. و تاکید کردن ‌کارها باید بدست جوانان برنامه ریزی شود و همه باید با الهام از بیانیه گام دوم انقلاب جهت رسیدن به جامعه اسلامی و تمدن اسلامی حرکت کنند.
بعد از بیانات مقام معظم رهبری در اول خرداد ۹۸ مشخص میشود که در نظام امام و امت جریانهای مردمی به عنوان معیار و دارای نقش محوری در حکمرانی می باشد.

اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی بعد از تجربیات گرانبها و موفقیت گام اول نیاز مند تحول اساسی در ساختارها دیوان سالاری نا کار آمد به جا مانده از دوران گذشته هستیم .

حلقه های میانی در دوران دفاع مقدس آنچنان پر رنگ بوده که سرنوشت جنگ را تغییر داد و معادلات جنگی جهان را و محاسبات آنها را بهم ریخت .

هر کجا مردم حضور داشته باشند معادلات بنفع نظام و انقلاب و اسلام رقم می خورد .

نمونه بارز حضور حلقه های میانی در جنگ سردار هور سردار شهید  علی هاشمی بود که با جمع کردن تعداد از جوانان منطقه و تشکیل قرارگاه سری نصرت و طراحی دو عملیات بزرگ خیبر و بدر .معادلات جنگی دشمن را بهم ریخت .

در وضعیت کنونی که خوزستان مهمترین قطب کشاورزی کشور با تولید ۱۷ میلیون تن محصولات کشاورزی و ۱۳۸ نوع محصول زراعی .

اگر مسولین کشاورزی استان خوزستان و جناب دکتر خلیلیان استاندار ویژه خوزستان که خود تجارب خوبی در بحث کشاورزی دارنند بتواند حلقه های میانی در زمینه کشاورزی استان را فعال نمایید و جهت پیشرفت کشاورزی و دامپروری استان به حلقه های میانی توجه و فعال نماید بدون شک استان در این عرصه شکوفا خواهد شد و اشتغال و تولید در این بخش شکوفا و رتبه های بالایی را در کشور بدست خواهیم آورد بشرطی که با جدیت مسولین امر به این مهم توجه نموده و در این زمینه کار جهادی را شروع نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار