شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به دو برابر شدن موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا در دو روز گذشته در منطقه جنوب غرب خوزستان، نسبت به وقوع پیک ششم هشدار داد.

دکتر شکرالله سلمان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا در دو روز گذشته در منطقه جنوب غرب خوزستان دو برابر شده است بنابراین با توجه به مشاهده سویه اُمیکرون و افزایش تعداد بستری در منطقه، خطر ورود به پیک ششم کرونا در منطقه احساس می‌شود.

وی افزود: اگر استفاده از ماسک در بیرون از منزل و خودداری از برگزاری مراسم جدی گرفته نشود، پیک سهمگینی در روزهای آینده رخ خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: افرادی که دوزهای دوم و سوم واکسن را تزریق نکرده‌اند هر چه سریعتر نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سه مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید - ۱۹ در منطقه گزارش شده است که دو مورد از این تعداد، سرپایی هستند. روز گذشته هشت مورد بستری و پنج نفر نیز با بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند. خوشبختانه در این مدت مورد فوتی نداشتیم. در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان ۱۹ نفر است.

 سلمان‌زاده افزود: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تاکنون ۳۴۰ هزار و ۵۰۱ مورد بوده است که ۱۷ هزار و ۹۸۰ نفر از این تعداد بستری و ۱۴ هزار و ۸۷۲ نفر نیز پس از دریافت خدمات با بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار