شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
شوشان: كارمند يكي از ادارات دولتي كلان شهر اهواز كه با سوء‌ استفاده از موقعيت شغلي خود اقدام به اختلاس سه ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال كرده بود،توسط كارآگاهان پليس آگاهي استان خوزستان دستگير شد.

بع نقل از پايگاه خبري پليس، رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي خوزستان گفت: در پي دريافت خبري مبني بر اينكه يكي از كارمندان دولتي در كلان شهر اهواز با توجه به موقعيت شغلي خود اقدام به اختلاس مبالغ زيادي كرده ،تحقيقات كارآگاهان پليس براي بررسي دقيق موضوع آغاز شد.

سرهنگحفيظ الله خواجويافزود:با شروع تحقيقات، ماموران موفق شدند مدارك و مستندات لازم را در اين خصوص جمع آوري و با هماهنگي دستگاه قضايي،فرد متخلف را دستگير و براي تكميل تحقيقات به پليس آگاهي انتقال دهند.

وي گفت: متهم در بازجويي هاي اوليه منكر هرگونه اتهامي بود ولي با ارائه مستندات قانوني و ادله هاي روشن پليس در حالي كه راهي جز بيان حقايق نداشت،ضمن اعتراف به اختلاس بيش از سه ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال در اين رابطه اذعان داشت:با سوء استفاده از موقعيت شغلي،اقدام به برداشت اين مقدار وجه نقد از حساب افراد تحت پوشش اين نهاد حمايتي كرده و مبالغ اختلاس شده را صرف خريد طلاجات و املاك شخصي كرده است.

سرهنگ خواجوي افزود: متهم دستگير شده در اظهارات خويش انگيزه اصلي اختلاس را كسب مال به نفع خود بيان داشته كه در همين رابطه و درمدتي كوتاه توانسته بيش از ۳ ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال را به صورت غيرقانوني از حساب مردم نيازمند،اختلاس كند.

بر اساس اين گزارش با تلاش كارآگاهان پليس آگاهي استان خوزستان كليه وجوه اختلاس شده به حساب مالي اداره مربوطه برگشت داده شد و متهم نيز با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
قیس رفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
comment
0
0
comment سلام
اخه این چه خبریه منتشرکردین بابا محکوم شده حدااقل اسمش وکدوم ارگان دولتی رونام میبردین وقتی جرات ندارین خبری روبه صورت شفاف بیان کنید بهتره عنوان نکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار