اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در بازدید از کارخانه فولاد اکسین؛
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اهواز را نیازمند کارهای اورژانسی دانست و ضمن بازدید از کارخانه فولاد اوکسین، مدیران کارخانه را ملزم قرار داد تا در مسئولیت‌های اجتماعی مشارکت بیشتری کنند.

پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه، ولی اسماعیلی پس از بازدید از خط تولید کارخانه فولاد اکسین در نشست با مدیران این کارخانه، اظهار کرد: تا پیش از این سفر تصور دیگری از اهواز داشتیم و در خیال یک شهرستان کامل بودیم اما اشتباه کردیم و اینجا نیازمند کارهای اورژانسی است.

وی وعده برگزاری یک جلسه با وزیر کار، به‌منظور تصویب طرح توسعه فولاد اکسین و تکمیل زنجیره تولید را به مدیران کارخانه داد و در مقابل آن وعده‌ای از مدیران گرفت: مناطقی در کنار این کارخانه‌ها و صنایع وجود دارد که در محرومیت به سر می‌برند و انتظار می‌رود فولاد اکسین نیز به تعهد و مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در ادامه بر موضوع بومی‌گرایی و استفاده از ظرفیت‌های نیرو انسانی، مدیران بومی در خوزستان تاکید کرد و گفت: اگر هیئت‌مدیره این صنایع، بومی باشند بر منطقه تسلط بیشتری دارند و بهتر می‌توانند به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.

گفتنی است، از مصوبات این جلسه می‌توان به الزام صنایع برای به‌کارگیری مدیران بومی، انجام مسئولیت‌های اجتماعی، پرداخت مالیات در شهر و استان خود و طرح توسعه فولاد اکسین جهت تکمیل زنجیره تولید فولاد اشاره کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار