اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت پزشک و تجهیزات پزشکی مورد نیاز در حوزه انتخابیه اش گفت: با توجه به جمعیت این شهرستان ها و حجم مراجعات، خدمات موجود پاسخگو نیست.

سیدکریم حسینی در رابطه با وضعیت پزشک متخصص و تجهیزات پزشکی و درمانی در حوزه انتخابیه‌اش بیان کرد: در حوزه انتخابیه سه شهرستان، کارهایی صورت گرفته ولی قطعا با توجه به جمعیتی که در این شهرستان ها وجود دارد و حجم مراجعات به ویژه از روستاهای اطراف به این شهرها، قطعا خدمات موجود پاسخگو نیست.

وی محدودیت زیرساخت های بهداشتی و درمانی در مناطق حوزه انتخابیه را یکی دیگر از دلایل کمبود امکانات دانست و تصریح کرد: همراه با رشد جمعیت و تبدیل شدن این شهرستان ها از بخش به شهرستان، امکانات درمانی متناسب و متوازن با آن رشد و توسعه پیدا نکرده است. به همین دلیل در شهرستان های ملاثانی، باوی، حمیدیه و شهرستان کوت عبدالله حجم مراجعات و خدمات دهی با تجهیزات موجود در مراکز درمانی این شهرها متناسب نیست، بنابراین در خصوص تعداد پزشکان، کادر درمانی و تجهیزات کمبودها به وضوح دیده می شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: گرچه کارهایی در این سه شهرستان شروع شده، اما چون به پایان نرسیده مردم به هر حال از کمبود امکانات و تجهیزات رنج می برند و مطالبه آنها توجه بیش از پیش به این حوزه ها است.

حسینی با اشاره به اینکه در شهرستان کارون نیز حداقل ها وجود دارد، تاکید کرد: در دو شهرستان حمیدیه و باوی می توان گفت که پزشک متخصصی وجود ندارد و اگر هم وجود دارد یا به شکل مطب هست و یا اینکه به صورت موردی و ساعتی حضور دارند، چون مراکز درمانی این مناطق بیمارستانی نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان در رابطه با کمک های خیرین حوزه انتخابیه اش به بخش سلامت و درمان گفت: در هر سه شهرستان حوزه انتخابیه کمک هایی برای ساخت بیمارستان و تجهیز امکانات پزشکی صورت گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار