اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از الزام اصناف برای دریافت کدهای QR جدید خبر داد.

ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: برابر ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا کدهای QR قبلی منتفی می‌شوند و از این پس کدهای QR جدیدی که از طریق ثبت‌نام در سامانه برخط امید دریافت می‌شوند، ملاک خواهند بود. با توجه به تعیین مهلت یک هفته‌ای برای اصناف به منظور دریافت کد QR، باید اطلاع‌رسانی کافی انجام شود.

وی افزود: بنا بر گزارش‌ها، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۸۶ دفتر پیشخوان استان خوزستان پایین بود که مقرر شد مسائل این دفاتر در مدت دو هفته حل شود. ۱۵ دفتر پلیس +۱۰ نیز از این نظر مشکل دارند که باید در مدت یک هفته اشکالات را رفع کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ مطب در خوزستان وجود دارد که مقرر شده است رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نصب تهویه مناسب در یک هزار و ۵۰۰ مطب در مدت سه هفته انجام شود تا دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشیم.

وی با اشاره به چگونگی کنترل تردد مبتلایان به کرونا در مرزهای خوزستان بیان کرد: جلسه‌ای با حضور فرمانداران خرمشهر و دشت آزادگان، دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز و آبادان، نیروی انتظامی و دادستانی برگزار می‌شود تا در خصوص قرنطیه افراد مبتلا به کرونا که از مرزها وارد کشور می‌شوند، به جمع‌بندی برسیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار