شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
جاده بنکداران؛
شوشان - میثم فروغی نیا:

سالهاست که مسئولین شهری یک گوششان در بوده و یک گوش دیگر دروازه.هرچه گفتیم ونگفتیم امروز دارد دانه به دانه عیان می شود.جاده مهدیس اهواز که سالهاست در کم محلی وبی توجهی معنی داری به سر می برد هر روزه شاهد تصادفات وحوادث ناگوار متعددی شده که لازمه آن بهره برداری از باند دوم این جاده درجهت سهولت رفت وآمد خودروهای  است که به جهت تهیه اقلام ومایحتاج روزمره کسبه ازاین محل تردد میکنند. 

اما مثل اینکه هیچ کس نمیخواهد توجهی داشته باشد که این منطقه بعد از جابجایی بنکداران از مرکز شهر به یک منطقه پرتردد تبدیل شده است.جاده ای که روزانه چند هزار خودرو سبک وسنگین ازآن عبور میکنند، بار میبرند وتخلیه میکنند ومردم وساکنان این منطقه روزانه برای رفت وآمد به محل زندگی شان باید درکنار این جاده منتظر تاکسی یا اتوبوس ویاهرخودروی دیگری باشند.حالا آیا حادثه خدای نا کرده به سرنوشت آنها اصابت کند یا نکند که متاسفانه باید ظاهراً هر روز شیر یا خط بیندازند تا ببیننند آن روز ازخانه بیرون بزنند یا نه. 

معلوم نیست در شهرداری اهواز چه میگذرد. چندین مرتبه زیر سازی یک جاده  و سپس رها کردن،نمیدانیم دلیل خاصی دارد یا نه؛  اما میدانیم که فقط پول هایی است که بی دلیل هزینه میشود و مردم بابت عوارض ساخت وساز ونقل وانتقال و ... به شهرداری داده و کمتر خدماتی بابت آن دریافت کردند.

آقای شهردار؛ این اندازه بی توجهی طبیعی نیست.آیا شهرداری مشکلی با مهدیس دارد؟ راست و درست با مردم بیان کنید تا همه تکلیف خودشان را بدانند.باور کنید از طلا گشتن پشیمان گشته ایم.مرهمت فرموده ما را مس کنید. 

ما را شرمنده نکنید . نمی خواهیم  متدهای اصفهانی تان را برایمان پیاده کنید.همین که الطاف کریمانه شامل حال این مناطق توسعه نیافته شهر بشود بس است و زیاد. باورکنید اینجا را آسفالت کنید نشان ازتوانمندی شما خواهد داشت.چون تا به امروز هر چه شده فقط درزمان شهرداری دکتر کتانباف بوده که انجام شده است ونه قبل یا بعد از ایشان. جناب شهردار؛شما باید خودتان را مسئول بی توجهی های شهرداری در این منطقه بدانید. حداقل این جاده را آسفالت کنید تا هنرتان را ببینیم .شاید درخاطر مردم این منطقه ماندگار شدید .صدالبته که آب وفاضلاب هم ازباب طولانی شدن پروژه هاشان دراین منطقه مسئولیت دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار