شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴
شوشان: معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت : در دو روز آینده استاندار جدید خوزستان کار خود را آغاز می‌کند و به دنبال آن مدیران نیز تغییر می‌کند که این امر حسن زیادی دارد. سید کریم حسینی با بیان اینکه این تغییرات می‌تواند آموزه‌های زیادی داشته باشد تصریح کرد: نوع، نحوه و شکل این تغییرات نیز مهم است و در تغییرات به جای اینکه نگاه به گذشته باشد باید چشم ما به آینده باشد.

وی با اشاره به اینکه برای اداره استان به نیاز به تعصب و غیرت به سرنوشت استان داریم خاطر نشان کرد: آنچه از مسئولین انتظار می‌رود این است که به استان تعصب داشته باشند و باید این امر را نهادینه کنیم تا استان بتواند روند رو به رشد داشته باشد و گام‌های پیشرفت را بردارد.

وی عنوان کرد: با انتصاب استاندار جدید هرچه در گذشته مدیران بوده است باید فراموش شود و خارج از فضاهای ریز، محدود و تنگ نظری‌ها موجود به فکر استان باشیم.

وی افزود: باید تعریف ما از مدیریت، عملگرایی و نگاه قومی و قوم گرایی تغییر کند زیرا نیاز به یک باز تعریف در حوزه‌های مختلف برای اتخاذ یک تصمیم همراه با غیرت داریم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
comment
3
1
comment از زمانی که سلطانعلی بهمئی خواستار پایان گرفتن قوم گرایی شده وهمایش همگرایی قومی را برگزار کرد دیگه همه یادشون اومده قوم گرایی خوزستان رو بدبخت کرده چرا تا حالا یادتون نبود . بدبخت چقد این چند سال دوندگی کرد ولی گوش هیچکدومتون بدهکار نبود.
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
comment
0
0
comment امید داریم مدیرانی انتخاب شوند که دیگر به قشر ضعیف وآسیب پذیر جامعه صدمه وارد نشود باندازه کافی شاید هم بیش از حد ضوابط فدای روابط شده وحق خیلیها زیر پا له شده....
comment
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
comment
0
0
comment بله قوم گرایی باعث عدم پیشرفت وعقب ماندگی خوزستان بلکه هنوز هم انواع جدید آنرا میبینیم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار