اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
اقشار مختلف مردم خوزستان از اقوام گوناگون ،پیر و جوان از صبح جمعه در میعادگاه عاشقی راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند تا بار دیگر با آرمان های بلند انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

مردم غیور خوزستان در چهل و سومین بهار آزادی با حضور پر شور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر حماسه آفریدند.

 اقشار مختلف مردم خوزستان از اقوام گوناگون ،پیر و جوان از صبح جمعه در میعادگاه عاشقی راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند تا بار دیگر با آرمان های بلند انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

گروه های سرود دانش آموزی و هنری در کنار اقشار مختلف مردم با اجرای برنامه های هنری و سرود به این راهپیمایی شور و حال خاصی بخشیدند.

عشایر عرب ، لر و بختیاری خوزستان در کنار دیگر اقشار ساکن این استان بار دیگر با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی تاکید کردند.

نادر ساکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز حضور حماسی مردم خوزستان در این راهپیمایی را کم نظیر توصیف کرد و گفت:استقبال مردم اهواز برای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مثال زدنی است چرا که در این راهپیمایی گروه های مختلف مردم حضور دارند.

زهرا آیینی دانش آموز شرکت کننده در این راهپیمایی نیز حضور مردم اهواز در این راهپیمایی را حضوری حماسی همراه با عشق و ارادت به رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد.

وی گفت: وقتی این شور و حضور را برای علاقه و عشق به وطنم می بینم افتخار می کنم که در چنین کشوری زندگی می کنم.

این دانش آموز اهوازی افزود: من در کنار این مردم غیور عشق به وطن و نظام جمهوری اسلامی را فرا گرفتم و تا همیشه پاسدار و حافظ این خاک با ارزش هستم.

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز در حالیکه پرچم سه رنگ ایران را در دست داشتند شعار " جانم فدای ایران" و " مرگ بر آمریکا" سر دادند.

گروه های ورزشی نیز در راهپیمایی امروز اهواز حضوری چشمگیر داشتند همچنین گروهی از ورزشکاران همزمان با حرکت راهپیمایان به قایق سواری در رودخانه کارون پرداختند که این حرکت ورزشی مورد توجه راهپیمانان قرار گرفت.

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در همه شهرهای استان خوزستان به جز آبادان  که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد به صورت پیاده روی برگزار شد.

سال گذشته راهپیمایی ۲۲ بهمن به علت همه گیری کرونا در خوزستان به صورت موتوری ، خودرویی و خانوادگی برگزار شد.

 بنا به اعلام ستاد دهه فجر خوزستان، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در ۳۰ شهرستان و ۴۰ بخش استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم برگزار شد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار