شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
استاندار خوزستان با تاکید بر تداوم فعالیت‌های آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی گفت: فعالیت‌های آموزشی قابل تعطیل شدن نیست و باید تداوم یابد.
صادق خلیلیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۳۰ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع سویه اُمیکرون، تعداد مبتلایان به بیماری افزایش یافته است.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده از مبتلایان، ۶۲ درصد موارد ابتلا به کرونا در دورهمی‌های خانوادگی رخ داده است بنابراین از مردم می‌خواهیم در شرایط کنونی دورهمی‌های خانوادگی را لغو و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از پیک اُمیکرون عبور کنیم.

استاندار خوزستان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت هوشمند در بازار و مراکز ارائه‌دهنده خدمات عمومی می‌تواند موجب سرعت‌بخشی به بهبهود شرایط شود و به تدریج بیماری از ایران و جهان رخت ببندد و فعالیت‌های جامعه عادی شود.

وی با تاکید بر تداوم فعالیت‌های آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی بیان کرد: فعالیت‌های آموزشی قابل تعطیل شدن نیست و باید تداوم یابد بنابراین توجه شود که تعطیلی نداریم اما در این هفته نیز در شهرهای نارنجی و قرمز فعالیت غیرحضوری مراکز آموزشی مجاز است.

خلیلیان افزود: تزریق دوز سوم واکسن و واکسیناسیون تاخیری‌ها در تزریق دوز دوم و سوم باید پیگیری و خطر تکمیل نشدن واکسیناسیون گوشزد شود.

وی گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های هوشمند، فعالیت‌های جامعه به جز فعالیت‌های خاصی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل اعلام می‌شوند، باید ادامه یابند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار