شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: ملاک کار فرمانداران، باید محدودیت‌های اعلامی از طریق ستاد و قرارگاه استانی مقابله با کرونا باشد بنابراین فرمانداران حق وضع محدودیت جدید ندارند.

ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۳۰ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در دور جدید اعمال محدودیت‌های هوشمند، مقوله‌ای به نام تعطیلی نداریم؛ تنها به صورت هفتگی برخی محدودیت‌ها اعمال می‌شود و با عادی شدن شرایط در هفته بعد از آن، محدودیت‌ها رفع می‌شوند.

وی افزود: ملاک کار فرمانداران، باید محدودیت‌های اعلامی از طریق ستاد و قرارگاه استانی مقابله با کرونا باشد بنابراین فرمانداران حق وضع محدودیت جدید ندارند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: برای ورود اتباع خارجی از طریق مرزهای زمینی به کشور، ملاک تزریق دو دوز واکسن و ارائه تست منفی PCR است.

در ادامه دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: با تهمیدات اتخاذ شده در هفته اخیر، پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی بهتر شده است که امیدواریم این روند ادامه یابد.

وی عنوان کرد: با این حال، همچنان در پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی در شهرهای بهبهان، آبادان، رامشیر، شادگان و کارون مشکل وجود دارد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با بیان اینکه دو سه هفته حساس در پیش است،گفت: در صورت کنترل شرایط بیماری با حمایت از طرح شهید سلیمانی، امیدواریم نوروز خوبی داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار