اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

دکتر ناصری: تامین کودهای اراضی کشاورزی خوزستان از اهداف این طرح است - سردار خادم‌الشهدا: نیشکر بستر مناسبی را برای تولید و اشتغال مهیا کرده است.

مراسم کلنگ‌زنی ساخت کارخانه تولید کودهای فسفاته و نیتراته دوشنبه (نهم اسفندماه) با حضور فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور و مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این کارخانه در کشت و صنعت امام خمینی‌(ره) کلنگ زنی شد و قرار است در فاز اول، با ظرفیت ۲۰ هزار تن در سال، کودهای فسفاته و نیتراته مورد نیاز مزارع نیشکر واحدهای هشتگانه را تامین کند.

در این مراسم، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با تبریک فرا رسیدن عید سعید مبعث، کلنگ‌زنی کارخانه تولید کودهای فسفاته و نیتراته را گامی در راستای خودکفایی تامین کودهای مورد نیاز صنعت نیشکر عنوان کرد.

به گفته دکتر عبدعلی ناصری، در فاز توسعه‌ای این کارخانه، کود فسفاته و نیترانه مورد نیاز کشاورزی استان تامین خواهد شد.

قدردانی سردار خادم‌الشهدا از رونق تولید در صنعت نیشکر

در ادامه این مراسم، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور نیز از اقدامات مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه قدردانی کرد و گفت: این شرکت بستر مناسبی را برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در تولید و خودکفایی کشور ایجاد کرده است.

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم الشهدا افزود: در واحدهای نیشکر حدود۵۵۰ هزار تن شکر تولید خواهد شد و در عین حال، محصولات صنایع جانبی نیشکر نیز نقش موثری در خودکفایی کشور و جلوگیری از واردات دارد.

وی به کلنگ‌زنی کارخانه تولید کودهای فسفاته و نیتراته اشاره کرد و افزود: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برنامه‌های متنوعی در صنایع پائین ‌دستی دارد که سبب شکوفایی اقتصاد منطقه می‌شود.

سردار خادم الشهدا در پایان از مجموعه کارکنان و مدیران شرکت توسعه نیشکر که در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی در حرکت هستند، قدردانی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار