اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
شوشان - دکتر فاضل خمیسی:

«روزگارِ غریبی است»، بعضی اتفاقاتی که همزمان رخ میدهند مثل اتفاقات آخرالزمانی اند!

امروز از دوست عزیزم جناب آقای چوپان این هنرمند و بازمانده از جنگ پیامی را دریافت کردم که صداقت و ناچاری و درد در تک ، تک سطور آن موج میزد:

نامه از طرف بانویی هموطن بود که از یک طرف سرطان تا مغز استخوانش را خورده و نگرانی اش در این شب عید نه درمان ،بلکه خرید لباس برای دخترش بود،

در دردنامه ی این بانو به این اشاره شده که بدلیل هزینه های زیاد رادیو تراپی و شیمی درمانی و نداشتن درآمد از ادامه دارو و درمان چشم پوشی کرده و هر طوری است با درد جانکاه سرطان میسازد.

با تجربه ی شخصی و مراجعاتی که به بخش شفای بیمارستان گلستان ( در زمان درمان والده) داشته ام می‌توانم بگویم که هیچ دردی به اندازه ی سرطان غیرقابل تحمل تر نیست و این بیماری به راستی که «چنگگ وار»

همه ی تاروپود جسم انسان را به نیستی و نابودی می کشد!

نامه، مادرانه،  دلسوزانه و از خواننده میخواست در شب عید دل دخترک را با خریدی شاد کند ...

غرق نامه بودم! تلفنم زنگ خورد ، یک شماره ی چهار رفمی با کد تهران ، آنطرف خط خانمی با طنازی برای تور اروپا  تبلیغ میکرد، تور ده روزه فرانسه ، سوئیس و ... در تعطیلات نوروز! با پول «ما» تقریباً ۷۵میلیون تومان میشد ، یعنی دو نفر ۱۵۰ میلیون تومان .

پول «۱۰»روز سفر برای دو نفر که معادل شاید  «۱۱۰۰»  روز  یا ۳ سال خرج و مخارج یک خانواده ی چهار نفره!

حتماً هواپیمای تور فرانسه تکمیل و میلیونها خرج سوغات میشه ، این وسط میماند درد سرطان و دختری که مادر بیمارش مجبور است برای اینکه خنده ای بر لبانش بنشاند من و تو را به حضرت عباس (ع) قسم بدهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار