شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
شوشان - دکتر خادم مسجدی:

بسم رب الشهداء والصدیقین 

 سالروز عملیات غرور آفرین فتح المبین یادآور رشادت دلیرمردانی ستبر از جنس شهادت و مقاومت و ایثار است که پشتوانه استقامتشان مردمی هستند که در آن روزها مادرانشان پای تنورها؛ نان گرم را برای خداقوتی رزمندگان و ایجاد روحیه مضاعف می پختند و با وجود این که رژیم دژخیم بعثی تا بن مصلح مسلح با توپخانه  کاشانه شان را با خاک یکسان نمود ولی هیچ وقت میدان خدمت و کمک به رزمندگان را لحظه ای خالی نکردند و بعضا زیر خمپاره دشمن زیر آوارها  به شهادت رسیدند برای همین رشادتهاست که رهبر کبیرمان نطق تاریخی شان را بیان فرمودند که خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد.

حال این سوال مطرح است  آیا حق شهرستان شوش که به (شهر) شهدای گمنام شهرت دارد این هست که در طول تاریخ هم گمنام بماند؟ اگر به شهرستان اطرفمان نگاهی بیندازیم می بینیم بیشترین خرابی را با توجه به نزدیکی به محل عملیات های مختلف؛  بیشتر از همه در تیر رس دشمن قرار داشته و بیشترین خرابی را از آن خود نموده و شبانه روز توپخانه ها دشمن بعثی بجز خانه حتی به ماشین های شخصی مردم هم رحم نمی کرد  حال از مسئولین این سوال مطرح هست که چه کسی مسئول پیگیر ثبت مقاومت مردم این شهرستان بر سینه تقویم مقدس و پر افتخار ایران هست؟ آیا مردمانی خارج از شهرستان بایستی آستین بالا بزنند و این کار را انجام دهند؟ چند سالی هست حتی تماس تلفنی با بعضی از متولیان برقرار نموده ام  در لسان به آن اقرار و درحد گرامی داشت و صدور اطلاعیه و بزرگداشت از کنارش گذر می کنندضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته ولی متاسفانه تا به امروز وارد تقویم نشده است.

 عزیزان متولی انتظار هست همانند شهرستان های مجاور دزفول و اندیمشک کار ماندگار صورت گیرد تا شهامت های این اهالی در گذر زمان زنده بماند انتظار هست متولیان به همراه نماینده محترم پیگیرموارد ذیل شوند: 

۱-  تاریخ دوم فروردین؛ درکنار نام عملیات غرور آفرین فتح المبین   مقاومت مردمان شوش در تقویم پر افتخار ایران اسلامی نیز  ثبت شود.

۲- ضمن تقدیر از روایت گری عزیزان از  راویان توانمندی مجرب و آگاه و دلسوز منطقه استفاده شود تا همیشه مقاومت مردم شهرستان  در روایتگری راویان مورد غفلت واقع نشود و من الله التوفیق ارادتمند شما خادم مسجدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار