شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت:

وقتی گفتمان مقاومت از درون را تئوریزه کردم و محمد مالی روح جهادی آن را دریافت بالفور با من در رسانه ی خود  مصاحبه ای را ترتیب داد و متعاقب آن جلساتی با تنی چند از مدیران ارشد و میانه استان برگزار نمودم که در آن جلسات وضعیتی از دشواری کار و موانع بیشماری که بر سر راه مدیریت شهری اهواز بود را بر شمردم با این عنوان که حل مشکلات مدیریت شهری در این مقطع از زمان یک مسوولیت درون استانی است و از طاقت سازمان شهرداری اهواز خارج است و تنها از طریق همیاری همه ی دستگاه و ارگان های درون استانی و همت تمام شهروندان هست که این معضلات  قابل برچیدن است  و همگان باید پای کار بیایند .

الحمدالله با خبر شدیم که معاونت عمرانی استانداری خوزستان در روز سه شنبه هفته ی گذشته، با ارائه ی طرح ضربتی بنام  پیرایش و زیباسازی شهر اهواز جلسه ای با حضور شهردار اهواز، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های صنعتی فعال مستقر در محدوده ی شهر اهواز را در سالن جلسات  معاونت عمرانی استانداری خوزستان برگزار نمود.

در این جلسه، شهرستان اهواز به دو قسمت غرب و شرق  طبق تقسیم‌بندی مناطق هشت‌گانه قرار گرفت و مقرر شد که تمامی دستگاه‌ها و شرکت‌های حاضر به وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی خود مبتنی بر نظافت و زیباسازی شهری که محول شده، بسرعت عمل نمایند.

به هرحال، براساس این گزارش در خواهیم یافت که کارکرد گقتمان های مبتنی بر صیانت از توسعه پایدار که روح جهادی در بردارند چقدر می توانند در حمایت از شهرداری ها مفید باشند. بویژه گفتمان مقاومت از درون که نسخه ی کارکردی آن متوجه ی برون رفت مدیریت شهری اهواز از این وضعیت بسیار دشوار می باشد.

بالاخره خیلی خوشحال شدیم که شهردار اهواز توانسته حامیان درون استانی خود را پیدا نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار