اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
پیکر حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با حضور جمعی از مردم ولایتمدار اهواز تشییع و در جوار مزار برادر شهیدش در حرم علی بن مهزیار به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این روحانی عالیقدر روز یکشنبه، همزمان با آخرین روز سال ۱۴۰۰ ، با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم اهواز، علما، عشایر و مسئولان از ساعت ۹ صبح از مسجد آیت‌الله شفیعی در میدان شهدا آغاز شد.

خیل عظیم تشییع کنندگان مسیر خیابان آزادگان را پیموده و مراسم تدفین و خاکسپاری را در بارگاه علی بن مهزیار برپا کردند.

حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی که حدود ۱۱ سال مسئولیت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان را عهده‌دار بود، دیروز (شنبه) بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.

حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز، بر پیکر وی نماز اقامه کرد.

وی ضمن تسلیت به خانواده آیت‌الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان برای درگذشت فرزند بزرگوارش، از حضور مردم از جمله علمای از سراسر کشور، ائمه جمعه، اساتید دانشگاه و حوزه، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و عشایر در این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

موسوی‌فرد همچنین با ایراد سخنرانی در این مراسم از مدیرانی که نمی‌توانند به مسئولیت خود عمل کنند خواست که جایگاه مدیریتی خود را واگذار کنند.

وی افزود: امیرالمومنین (ع) فرموده است که این جایگاه در صورتی ارزشمند است که بتوانم حق مظلومی را بگیرم بنابراین این پست‌های مدیریتی جایگاه خدمت هستند و اگر مدیری نتواند به وظایف خود عمل کند باید برود.

رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور ،رییس مجلس شورای اسلامی  در پیام‌های جداگانه درگذشت فرزند آیت‌الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند. امروز نیز رهبری با صدور پیامی درگذشت عالم پرتلاش، خدوم و بصیر حجت الاسلام سید محسن شفیعی را تسلیت گفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار