اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
دو پیشنهاد برای مردم و مسئولین ... 

شوشان - دکتر خادم مسجدی:

۱- مختص مردم

در تودیع و معارفه فرماندار محترم مشاهده شد تعدادی از افراد  با دلسوزی تمام موادعه کردند و حلالیت طلبیدند و در عمل با حداقل اعطای لوح تقدیر احساسات خود را اقناع نمودند این کار فی نفسه خوب است یک موقع برداشت بد نشود و کسی را متهم نکنیم ولی یک وظیفه اجتماعی ایست، یک نکته این که طرح  این چنین مسائل به قصد قرب الی الله و تنویر افکار؛ تبیین آفت های پیشرفت شهرستان و پیشگیری از تکرار آن در جامعه و لا غیر هست.

یادمان نرود در زمان مسئولیت همین شخص آن قدر کارشکنی و سنگ اندازی کردند و تضعيف روحیه نمودند و ...  الی ماشاءالله، حال آمدند و حلالیت طلبیدند و تشکر و اشک های دلسوزانه ريختند .

چه کسی تاوان این گونه ضرر ها راخواهدداد؟ مسلماً مردم، شما اگر دلسوز هستید نمونه کامل و وافی و الگو زمانمان رهبری است که در کنار منتخبان مردم: دلسوزانه راهنمایی؛ راهکار؛ انذار و ... ارائه می دهند و هیچ موقع تضعيف روحیه نداشتند؛ حال ما هم الگو برداری کنیم و در کنار فرماندار جدید معین و راهنمای بومی خوبی باشیم و در مواقع نیاز دغدغه‌های خود را به ایشان منتقل نماییم تا با چشممان  محرومیت ها را بهتر ببیند و سریعتر کارها را پیش ببرد.

۲- مختص مسئولین؛

موقعی که فعالان و عموم مردم کاری عام المنفعه انجام می دهند اگر من مسئول توان کمک ندارم یا نمی خوام چاره اش کنم حداقل بزارم بقیه کمکش کنند خود زنی نکنیم در همین قضیه ثبت دلاوری ها و مقاومت و رشادت مردم شوش در تقویم پر افتخار ایران اسلامی با بعضی از مسئولینی که به مشهد شهدای فتح المبین می آمدند صحبت می کردیم و به جد می خواستیم که این کار صورت بگیرد چون طلب عمومی هست اما متاسفانه با بعضی از یارانی مواجه می شدیم که در جلو مسئول بالا دستی خود زنی می کردند در صورتی که در جامعه وانمود می کنند که در حال  پیگیری این مسئله هست حالا هم ممکن است هم پی گیری کرده باشند ولی پیگیری فعالان ضرری که به شما نمی رساند بلکه به حالت کاتالیزر تسریع و تسهیل کننده هست  پس در میدان عمل متاسفانه حرف فعال را در حضور بالا دستی بر زمین می اندازند و کمرنگ می کنند نتیجه این کارها عدم هماهنگی و عدم پیشرفت شهرستان هست. 

مسئولان بدانند که فعال از روی دلسوزی وقت می گذارد  تا جامعه بهبود یابد پس رقیب صندلی شان نیست به خودمان بیاییم   نرم افزار مدیریتمان را به نفع مردم و شهرستان تغییر دهیم و همانطور که فعالان حرفتان را جلوی مسئولان بالا دستی تایید و حمایت می کنند پس من مسئول اگر ببینم فعالی؛ حرف دل مردم  را پیگیری می کند حمایتش کنم نه تخریب؛ نتیجه با همدلی و هم افزایی مسئولان در کنار فعالان و رسانه پیشرفت رقم می خورد البته با چاشنی جهادی تا عقب ماندگی ها کمتر شود موفق و موید و سربلند باشید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار