شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
شوشان - دکتر خادم مسجدی:

 با تشکر از ادیبان استانی که ویرایش متون را برعهده دارند

چند صباحی دیگر دایه های مهربونی برای شهرمان پیدا می شوند و از کاستی در حد ... صحبت می کنند که همه ی سروران دارای تحصیلات بالا با مناصب و نفوذ کشوری و استانی و ... هستند اگر دلسوز مادرتان (شهر شوش) هستید حال این سوال مطرح است چرا امروز از توانتان در جهت ساختن شهرتان استفاده نمی کنید؟ چه کسی گوی سبقت از خدمت را از شما ربوده است؟

ترس آن دارید که _پاس گل خدمت شما به نفع نماینده حاضر مصادره شود_ *نیت که الهی باشد خداوند در چشم بینندگان حقیقت را هویدا خواهد کرد* اگر دلسوز واقعی هستید که شکی نیست؛ همتتان را برای چند روز انتخابات نگذارید بلکه پتانسیل تان را در کنار نماینده جمع کنید تا همانند استان های توانمند حرکتی عظیم را بیافرینیم.

بیایید هرکدام گوشه ای از فرش آبادانی شهر شوشم را بلند کنیم تا تغییر را ایجاد بکنیم بله تغییر را ما ایجاد می کنیم نه فرشته های آسمان *إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّىٰ یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ ۗ ...* پس در این زندگی گذری کارنامه ی اعمالمان را در خدمت به مردم پر کنیم بیایید همه اقلامتان را در کنار نماینده و در جهت خدمت به شهر شهیدان گمنام بگذارید اکنون که چرخ حرکت تحولی شروع شده؛ با همت شما عزیزان سرعت بیشتری بگیرد از متمولین و سرمایه داران شهرم می خواهم تعصب شوشی را داشته باشند و سرمایه گذاری شان را در جهت توسعه زیر ساخت شهر خودشان بگذارند تا نرخ بیکاری شهرمان پایین بیاید همچنین از دوستانی که در سطح شهر؛ استان و کشور و خارج از کشور به سر می برند خواهش می کنم سرمایه گذاری خودشان و یا کار خیرشان را در شهر شوش نبی دانیال انجام دهند.


از *نماینده محترم مردم در مجلس می خواهم در عمل* *بیشتر در دسترس فعالان باشد* تا در کنارش باشند اگر فعالی قلم فرسایی می کند به جهت دلسوزی هست نه دشمنی!!! و شما و مجموعه تان با نقش نماینده شهرستان بایستی نقش حمایتی خودتان را در عمل نه به شعار نشان دهید پس اتحاد همه و حمایت رسانه ها در اطلاع رسانی و پی گیری مسائل عام المنفعه همانند اکسیر معجزه افرین آبادانی خواهد بود در نهایت جا دارد از *حمایت های بی شائبه امام جمعه محترم و ولایی و جهادی مان جناب آقای حاج آقا علیزاده* که همیشه با پشتیبانی شان دلگرمی و روحیه ی تازه ای به ما فعالان تزریق می کند تقدیر و تشکر نمایم در نهایت برای آبادانی شهرم؛ الفت قلوب را از خداوند منان را در شهر صیام و طاعت و مغفرت برای همگان مسئلت می نمایم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار