شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
برگزاری کارگاه زیست محیطی در کنارِ کُنار باغ معین در اهواز
در این کارگاه که با استقبال خوبی از جانب مخاطبین کودک و خانواده ها مواجه شد پیمان بسته شد که بیش از پیش به محیط زیست و طبیعت اطرافمان و هر انچه در آن هست احترام بگذاریم و قدر زمین قشنگ مان را بیشتر از پیش بدانیم.
شوشان - مجتبی گهستونی : دومین کارگاه زیست محیطی با عنوان در کنارِ کُنار باغ معین در مجتمع تفریحی باغ معین اهواز برگزار شد. 

این کارگاه که دومین کارگاه زیست محیطی با موضوع درخت کُنار بود با هدف دوستی با طبیعت و اهمیت و حفظ و نگهداری درختان با تاکید ویژه بر درخت کُنار که از درختان بومی منطقه می‌باشد برگزار گردید. 
 

گفتنی است که نخستین کارگاه دوستی با طبیعت در تاریخ نوزدهم فروردین ماه در باغ موزه شهرستان شوش اجرا شده بود. 
تسهیل گران این کارگاه دکتر علی بالوئی مشاور و بازی درمانگر و مریم فهیم پور کارشناس هنرهای نمایشی و قصه گوی برگزیده بین المللی بودند. همچنین سرکار خانم دکتر دیناروندی دکترای محیط زیست با گرایش گیاه شناسی نیز با عنوان میهمان ویژه در این رویداد حضور داشت. 
به همین دلیل کارگاهی با حمایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان و مجتمع فرهنگی باغ معین در تاریخ پنج شنبه هشتم اردیبهشت ماه و در هفته زمین پاک برگزار گردید. 
بخش های این ویژه برنامه شامل اجرای قصه نمایش پرنده و درخت، نمایش عروسکی با محتوای مرتبط با موضوع برنامه، بازی حرکتی زمین قشنگ، ساخت قصه خلاق دوستی با طبیعت، معرفی گونه های مختلف درخت کُنار و اسامی بین المللی هر کدام از این گونه ها توسط کارشناس مربوطه، موسیقی کودک و درپایان تن ارامی در طبیعت بود. 
در این کارگاه که با استقبال خوبی از جانب مخاطبین کودک و خانواده ها مواجه شد پیمان بسته شد که بیش از پیش به محیط زیست و طبیعت اطرافمان و هر انچه در آن هست احترام بگذاریم و قدر زمین قشنگمان را بیشتر از پیش بدانیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار