اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر :
تا ۱۰ روز آینده بخشی از حقوق معوقه کارگران هفت‌تپه پرداخت می‌شود / ناصری اورهال و تعمیرات اساسی کارخانه تولید شکر را از دیگر اقدامات عنوان کرد و افزود: طبق پیش بینی‌ها اورهال کارخانه تولید شکر نیشکر هفت تپه تا دو ماه آینده انجام می‌شود و همه بخش‌های این کارخانه به چرخه تولید بازخواهند گشت.
شوشان :  مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اعلام کرد، تا ۱۰ روز آینده بخشی از حقوق معوقه کارگران هفت‌تپه پرداخت می‌شود.

دکتر عبدعلی ناصری در گفت‌وگوی زنده با بخش خبری اخبار ساعت ۱۴ شبکه یک صدا و سیما تاکید کرد: اولین قدم بعد از واگذاری شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر، پرداخت سه ماه حقوق معوقه کارگران است که تا ۱۰ روز آینده حداقل یک حقوق به آن‌ها پرداخت خواهد شد.  

 وی با بیان اینکه نیشکر هفت تپه شرکتی مهم در تولید شکر است، گفت: این شرکت در چند سال اخیر با مشکلات متعددی روبرو شد که با تصمیم اخیر هیات دولت و قوه قضاییه، مدیریت آن به مجموعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد. 

وی در ادامه با اشاره به مصوبات جلسه شب گذشته هیات دولت و قوه قضاییه، بیان کرد: بر اساس زمانبندی اعلام شده با حمایت بانک صادرات و ملی، مابقی حقوق کارگران در فواصل کوتاه مدت طبق توافق قبلی پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بازسازی نیشکر هفت تپه را اولویت اصلی برشمرد و گفت: اراضی آسیب‌دیده در نیشکر هفت تپه در مدت زمان باقی مانده به زیر کشت می رود و بازسازی می شوند. 

ناصری اورهال و تعمیرات اساسی کارخانه تولید شکر را از دیگر اقدامات عنوان کرد و افزود: طبق پیش بینی‌ها اورهال کارخانه تولید شکر نیشکر هفت تپه تا دو ماه آینده انجام می‌شود و همه بخش‌های این کارخانه به چرخه تولید بازخواهند گشت.

وی گفت: تا زمان اورهال کارخانه تولید شکر هفت تپه، محصول برداشت شده این شرکت برای استحصال شکر به شرکت نیشکر امام خمینی (ره) و دهخدا منتقل می شوند. 

با هماهنگی دولت و قوه قضایا شرکت نیشکر هفت تپه پس از سال ها از برزخ بلاتکلیفی خارج شد. این شرکت که پس از واگذاری به بخش خصوصی به مشکلات زیادی دچار شده و حکم لغو واگذاری آن نیز صادر شده بود پرونده اش تعیین تکلیف شد و مدیریت این مجموعه نیشکری به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار