شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۲
رو که رو نیست «سنگ پای» قزوینه.و اپوزیسیون «رقاص»
شوشان - محسن بهداروند مرداسی :
از خود و رسانه هایتان  «که در این 40 اندی سال برای مردم ایران  «خط نشان» می‌کشید. از گفتن اینهمه  «یاوه» خسته نشده اید. سالهاست که این جملات سخیف و فریبکارانه را از زبان   «کارشناسانتان» می‌شنویم. همه گزینه ها روی میز است. زهی خیال باطل.
شما با این گفتمان دیپلماسی را کشتید. تا چماق های جدیدی را روی میز احیا کنید. شما با خروج یکطرفه و غیر منطقی از برجام به نجات آن کمک نکردید. در بازی برجام بیش از 12 سال بلوف سیاسی زدید و با حیله های مکررتان کشورها را تهدید نظامی کردید. و هر جا تهدید کردید سیلی آبدار خوردید. و نشان دادید که منطق شما منطق زور است.. اقتصاد ما را با دسیسه های بین المللی تحریم کردید.نارضایتی و چالش عمومی ایجاد کردید.پول ارز بانک ما را تحریم و مبادلات تجاری و اقتصادی را بروی ما قفل کردیدوسگ  «هارتان» اسرائیل را در منطقه رها کردید. با ایران هراسی بحرین اردن عربستان بن سلمان را تا  «ته» همچون گاو شیرده دوشیدید. جنگ فقر کشمکش نزاع بدبختی آوارگی را در منطقه گسترش دادید.. نفت کشورها را غارت کرده و از آنسوی آبها به سرزمین هایشان دست درازی کردید. برای رفاه و آسایش مردمانتان خاورمیانه را به آتش کشاندید.و در تمامی امور بین المللی دخالت کرده و مسبب ایجاد تمامی بدبختی‌ها  هستید . .. و از آن سو با رسانه هایتان وقیحانه  بلند گو اعتراضات داخلی میشوید.و با یک ژست حقوق بشری عوام فریبی کرده و. شب روز در حال سیاه نمایی هستید از کپرستان تا برج ستان را با اخبار پوشش می‌دهید. تا چالشی را ایجاد کنید. اما بزودی شاهد جشن بزرگی باشید.که. تمام چشمان دنیا به این  «جشن بزرگ» خیره خواهد شد مردم در تمامی زمینه ها گام های موثری را برداشته 
. و بزودی به موفقیت های چشمگیری خواهند رسید. بله در طوفان انقلاب امور سیاست خارجی و گاها داخلی برای مدت کوتاهی بدست بخشی از تفکرات تکنوکرات‌ها افتاد. که با آرمان ها و سیاست های انقلاب و رهبری مغایرت داشت اما  رهبر انقلاب بعنوان  «ناخدای کشتی»  هوشمندانه این مسیر را هدایت کرد و با تاسی از آرمان های انقلاب از همان روزهای نخست در پی انتقاد و اعتراض و مبارزه و شکستن نظام سلطه بود ما از روز اول بدنبال مذاکره برای مذاکره نبودیم. استراتژی دیپلماسی میدان بر دیپلماسی خنده قوی‌تر و مستحکم تر بود. میدان بمعنای آرمان های انقلاب بر همه چیز ارجحیت داشت. و ما بدنبال مذاکره ایی بودیم که تنها منافع ایران را تامین کند. که خوشبختانه با این تیم قوی و منسجم همدل همسو و ذوب در آرمان های انقلاب در هر میز مذاکره بازی برد برد در نهایت بنفع ما تمام می‌شود.. ما در هر دو صورت جشن میگیریم.. .. شما از باخت در افغانستان سوریه یمن عراق اوکراین تجربه بگیرید. و از زبان من جنوبی تفتیده از زمین‌ها و دشت های گرم خشک غریبانه و  «طنز گونه» پند بگیرید. . که... چیزی از ما  «مفتی و مجانی» عاید شما نمی‌شود.. 
زاغکی بر درخت نخل فلافل می‌خورد. روبهی آمد گفت. ولک چه بالی. چه دمی. عجب عینک ریبونی. دمت گرم کا. مشکی رنگ عشقه.. یه دهن برامون بخون. زاغ فلافل را زیر بغل گرفت و گفت. مو عقابم نه کلاغ.. حالا حکایت امریکا همچنان باقی ست... رو که رو نیست.. سنگ پا قزوینه.. با سپاس.. اهواز.. محسن بهداروند مرداسی..
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار