اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
شوشان - علیرضا طاهر پور :
این دغل دوستان که ما دیدیم.مگسان بودند گرد شیرینی. چاپلوس نوازی را خاتمه دهید.
در هر ساختاری وجود انسجام مابین اجزاء اولین اصل بنای آن ساختارست. ساختار و تشکیلات سیاسی، اقتصادی و هر نوع گروه یا جمعیت تا از اعضاء مقاوم و با ایمان و درستکار برخوردار نباشد دوام و بقاء نخواهد یافت.
سهل انگاری احمقانه توسط ناظرین  دانا باید رصد شود و با قوت از پیشروی ضعف و ایجاد گسست جلوگیری به عمل آید. مثلا در انجام آزمایشهای کشاورزی هدف رسیدن به این واقعیت است که گیاهی معین تحت چه شرایط یا برخورداری از چه امکانات و فاکتورهایی به حداکثر رشد و تولید بهینه خواهد رسید.در این راستا محقق در می یابد که هر فاکتور مطلوب را در حد مورد نیاز به مصرف برساند و از اتلاف سرمایه جلوگیری کند. مدیریت دانا و کار آزموده با برنامه ریزی عاقلانه و متکی به علم و تجربه قادرست از تک تک عوامل تحت اختیارش در جای مناسب و به میزان لازم بهره گرفته تا هم کار خوب پیش برود و هم عوامل  فرسوده نشوند.
بکار گرفتن مصالح نا مرغوب یا عوامل غیر کارآ دمار از روزگار سازمان مطبوع بر خواهد داست و زیان های غیر قابل جبران ببار خواهد آورد.
سرمایه ها را در اختیار چاپلوسان شیطان صفت گذاشتن  تا از قبل زحمت و کار آنها به لف و لوفی رسیدن عاقبتش همین ساختمان متروپلیتن است.
ولی اینبار دیگر مکاران و حقه بازان که بیت المال را بالا می کشند نمی توانند از این تله جان سالم بدر ببرند.
ببینیم و تعریف کنیم.
چشم ها می ببنند و گوشها می شنوند و دلها گواهی می دهند. گوش  زد کنندگان  را  باید جدی گرفت  گاهی خیلی زوددیر می شود.تا  فرصت باقییتروند عمکرد میریت مملکت باید  به خط انقلاب برگردد و ساختار حکومت  در دستان دوستان انقلاب  قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار