اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۹۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
این بی احترامی و نادیده گرفتن عواطف و احساسات هواداران آبی برای هفتمین بار است که توسط کسی رخ می دهد که مدعی است هر چه دارد از همین هواداران است
شوشان - هوشنگ نوبخت :
تنها چند ساعت از بی نظیرترین جشن قهرمانی استقلال در دهه های اخیر ، نگذشته بود که بازهم فرهاد خان مجیدی ، در بدترین شرایط ممکن ، دست آبی پوشان را در حنا گذاشت و راهی کشورهای خلیج شد.
این بی احترامی و نادیده گرفتن عواطف و احساسات هواداران آبی برای هفتمین بار است که توسط کسی رخ می دهد که مدعی است هر چه دارد از همین هواداران است.
کسی که مدعی است از مکتب حجازی رشد کرده ،  کسی که مدعی است زندگی و محبوبیت اش را مدیون باشگاه استقلال است اما در عمل در حساس ترین شرایط ممکن ، این باشگاه و هوادارانش را ترک کرده ، کاری که هرگز از ناصر حجازی ها و پورحیدری ها و دیگر بزرگان باشگاه ندیده بودیم .
فرهاد مجیدی امسال در شرایطی به باشگاه بزرگ استقلال و احساس هوادارانش پشت کرد که این تیم به واسطه تلاش خودش در اوج صلابت و اقتدار بود و هواداران بیش از پیش امیدوار بودند که با همین روند و تقویت در سال آینده بتوانند با مربی جوان و محبوب شان ، ستاره ای دیگر بر سینه بازیکنان بچسبانند و پس از سال ها در آسیا آقایی کنند.
مجیدی چنان برای این باشگاه و هوادارانش احترام قائل نیست که حتی اجازه نداد اشک شوق هوادارانش در جشن قهرمانی خشک شود و این مردم تشنه فوتبال ، چند روزی در هوای افتخار آفرینی و رکوردشکنی های تیم شان شادی کنند.
فرهاد مجیدی در حالی پیشرفت خودش را بهانه کرد و رفت که اتفاقا ماندن در این استقلال پرقدرت و پرهوادار  بسیار بیشتر از تیم های عربی می توانست زمینه پیشرفت فرهاد را فراهم آورد و چه بسا مجیدی با ماندن در این باشگاه و تقویت آن و حضوری مقتدرانه در باشگاه های آسیا ، می توانست به اولین مربی جوان نسل نوین مربیان ایرانی به عنوان لژیونر راهی تیم های اروپایی شود اما ظاهرا  چیزی که در واقع برای فرهاد خان محبوب در اولویت است ، دلارهایی است که بارها به خاطر آن ها قید استقلال و احساس هوادارانش را زده است.
امیدواریم امثال فرهاد مجیدی که تازه در اول راه عرصه مربیگری هستند اول اینکه ، کمی قدر  محبوبیت خودشان را نزد این هواداران صادق و صمیمی بدانند، دوم اینکه برای احساسات پاک مردم و جوانان کشورشان ارزش قائل شوند در حالیکه می دانند این مردم در بدترین شرایط روحی و اقتصادی هستند و فوتبال می تواند معجزه وار برایشان شادی بیافریند و سوم اینکه بین حرف های قشنگ و تعصب های مجازی به یک تیم و هوادارانش و رفتارهایی که در عالم واقعی می کنند ، این همه فاصله نیندازند که این شیوه های منسوخ شده باعث نشود کوپن چنین افرادی برای همیشه در فوتبال ایران بسوزد.
فرهاد مجیدی علیرغم نتایج خوبی که گرفت و دلگرمی های زیادی که به میلیون ها هوادار استقلال داده بود باز هم تنها با ارسال یک پیام مجازی تیشه ی سهمگینی به ریشه استقلال زد . تیشه ای که آثارش را بزودی در این تیم بزرگ خواهیم دید.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
احمدی از اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
comment
0
0
comment واقعا حرف حق جواب نداده امیدوارم فرهاد مجیدی جواب مطلب کارشناسی آقای نوبخت را بدهد نه اینکه بازهم سکوت کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار