اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
اولین اولویت ها مواردی هستند که رضایت عمومی را در بر می گیرند. البته نه به شیوه های پوپولیستی که احمدی نژاد غیر کارشناسی و بدون مشورت با جامعه شناسان و عالمان دینی انجام می داد و یا گفتار درمانی هایی که حسن روحانی در مواجهه با مردم به زبان می آورد و حتی رئیسی باید یک تجدنظری در اعمال فعلی خود بنماید چون مشخص است از سفرهای سرزده چیزی بیرون نمی آید.
البته، ناگفته نماند در دولت رئیسی یک کارهای کوچک ولی بسیار زیبا صورت می گیرد.مثل عدم قطع مستمری بیوه زنان که دوباره ازدواج می کنند و یا سروسامان بخشی به نظام یارانه ای کشور، که چنانچه تعداد این کارهای کوچک و بسیار زیبا در حوزه تامین اجتماعی گسترش یابد جمیع آنها از یک برنامه داراز مدت مفیدترند.
دومین اولویت رئیسی، نتیجه گرفتن از برجام است چون همانگونه که برای دکتر رضایی نوشتم ۸۰% در صد اقتصاد را تجارت تشکیل می دهد و ۱۰۰%تجارت بستگی به دیپلماسی اقتصادی دارد و هرکس که اندیشه ی ضدبرجامی دارد، اگر دشمن نباشد اما، یقینا، دوست دولت نیست. چون بحرانها و شورش ها در مملکت فراگیر می شوند هرچند که آمریکایی ها و دیگر بازیگران دشمنان واقعی برجام هستند اما ابتکار عمل دولت از مواضع اقتدار و عزت با پیروی از راهبردهای رهبری باید در جهت احیای برجام و گسترش دیپلماسی اقتصادی باشد.
سومین اولویت دولت، جایی است که سورنا ستاری بعنوان معاون ریاست جمهوری انجام وظیفه می کند و جناب آقای رئیسی باید در این حوزه با توجه به نامگذاری سال تحت عنوان تولید دانش بنیان در جهت تولید ثروت فعال شود بالاخص در امر باروری ابرها و یا موادی که اخیرا، تولید شده که پانصد برابر وزن خود می توانند جذب بخار آب در اراضی کشاورزی و باغات را عهده دار شوند و یا پیگیری پروژه هایی که به موجب آنها صرفه جویی و کاهش انرژی و منابع سوخت فسیلی را به قصد حفاظت از محیط زیست در بردارند مانند ، استفاده از انرژری خورشیدی، اتمی و همچنین توسعه ی پروژه های هیبریدی در صنعت خودرو سازی و یا بازسازی صنایع سنگین، نفت و پتروشیمی بواسطه ی نوآوری های تکنولوژیکی موسوم به "های تک" که امروزه در جهان بواسطه ی بهره مندی از انرژری های پاک دنبال می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار