اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
شوشان - سید سجاد جلویانی :
استاد حسن عباسی یا دکتر حسن عباسی ، یا استراتژین عباسی ، هرچه که نام او باشد ، من با نام او مشکل ندارم ، اما چهره و کاراکتر عباسی و فعالیت های آمریکایی سیتیز و غرب سیتز گرایانه افراطی عباسی ، و افکار هیجانی عباسی در نقد عرصه های سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، نظامی ، فرهنگی و حتی دینی مذهبی عباسی از تریبون رسانه ملی و مطبوعات و رسانه مجازی در طول سه دهه اخیر ، همواره تنش زا بوده است و گاه مصدر برخی از مشکلات سیاسی بین اللملی در حوزه دیپلماتیک ایران و اروپا و آمریکا و کشورهای عربی همسایه  و... ، این حسن آقای عباسی سالها است که در یک دیوار امنیتی حصار شده از نظام حفاظت می شود و مصداق همان فتلی نوکر بزن بهادر ، خان والا  می باشد .‌
درکشور ما از این جنس انسان های هیجانی و فرصت طلب در بدنه حاکمیت وجود دارند که گاه تا تکفیر دولت مردان و نهادها هم پیش می روند و تنبیه که هیچ ،تشویق هم می شوند . جامعه ورزشکاران مانند هر نهاد دیگری دارای نقاط مثبت و منفی است . اما وقتی در قالب تیم ملی قدم راست می کند می شود موجودیت و شرافت ملی ، می شود سرباز وطن در عرصه ورزش . 
فوتبال یکی از ورزش های فرصت ساز ملی در جهان است که تمام افکار و اندیشه ها را به خود جذب نموده است . و باعث رونق هزاران شغل و فرصت اقتصادی  و تفریحی در جهان گردیده است  . و با ارزش های ملی و منطقه ای و جهانی کشور ها و ملت ها درهم پیوند  خورده است . استفاده از این ظرفیت جهانی به توان و مدیریت کلان دولت ها در نظام جهانی بستگی دارد. در بدنه این ورزش پول ، شهرت ، شهوت و اقتصاد و تفریحات سالم و ناسالم وجود دارد . و شهرت فوتبالیست ها به موقعیت و ظرفیت روحی و روانی آنها بستگی دارد. ممکن است افکارو سلیقه و سلبریتی برخی از آنها مورد پسند ما نباشد ، اما نمی توان کلیت ارزش ورزش فوتبال و فوتبالیست ها را انکار کرد .
 در شهر من ، جولکی بیشترین موج بسیجیان دفاع مقدس را علاقه مندان به فوتبال تشکیل می داد و سه شهید برجسته فوتبالی شهید سید علی مؤمن چامیان ، سید غیب الله چامیان ، سید خیرالله علوی ، فوتبالیسهای روزگار خود بودند و شهید سید علی مؤمن چامیان در منتخب خوزستان عضویت داشت . تفکر افراطی و پرحاشیه حسن آقا در عرصه فوتبال هم متوقف نخواهد شد و ادامه دار خواهد بود . و هوشیاری نهادهای قضایی و امنیتی را طلب می کند که با اقدامات به موقع جامعه را از این آسیب های افراطی و نفاق انگیز در امان نگه دارند . 
بقول معروف : 
تا زین پس روزگار چه پیش آرد. 

اهواز ۱۸ تیر  ۱۴۰۱ 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار