شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۲
شوشان - غلامرضا نورآبادی :
مهمترین وظیفه ای که شورای تامین استان دارد رسیدگی و حفاظت از آسایش و آرامش و امنیت شهروندان است ،در این راستا ضروری است شورای تامین جهت تنویر افکار عمومی توضیح  دهد که:
۱- آیا امنیت موجود در استان با این حجم سرقت از  سیم و کابل و درب منهول و آهن آلات پل و خانه های مردم طبیعی است ؟امنیت جاده ها چطور؟
۲- اشغال میدان ها و جاده ها توسط وانت بارها و دستفروشان که موجب سد معبر و ....شده طبیعی است ویا توان برخورد با آن  را نیست؟چرا؟
۳- آیا میزان اشتغال در خوزستان با وجود صنایع بزرگ نفت و پتروشیمی و فولادو... تطابق دارد یا عدم حمایت این صنایع از صنایع کوچک و میانی در حد حرف باقی مانده که شاهد رکود تولید و افزایش بیکاری در خوزستان هستیم؟
۴- ایا تاکنون شورای تامین جهت تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی فلزی و پلیمری خوزستان که نیمه تعطیل یا تعطیل شده اند اقدام مفید و مثبتی انجام داده است که باعث ایجاد اشتغال و امنیت شود؟
۵- شورای تامین در زمینه جلوگیری از بیابانی شدن و خشک شدن خوزستان ، اقداماتی داشته است؟
و...
یک پیشنهاد :
قطعا شورای تامین استان در زمینه های فوق کارهایی کرده است ، اینکه نتیجه گرفته یا نگرفته و علل آن را در یک برنامه سیمای خوزستان طرح تا از توان و نظر مردم استفاده بهینه بنماید.بلطبع استفاده از صاحب نظران استانی و امکاناتی که مردم دارند میتواند مفید واقع شود.
انشاالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار