اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰
قیمت هنگفت حضور هر ثانیه آقای ویملوتس در نیمکت تیم ملی فوتبال ایران در حالی مشخص شده و افکار عمومی را خدشه دار و اهالی پاک فوتبال را داغدار کرده است که در خیلی از شهرها و روستاهای کشور، جوانان مستعد فوتبالی مان معطل خرید یک توپ فوتبال ساده چند هزارتومانی اند.
شوشان - هوشنگ نوبخت :
 این روزها مهمترین خبر فضای فوتبال کشور مربوط به پرونده ویلموتس است. پرونده ای که هر روز شاهد بروز ابعاد تازه‌ای از زیر پوست آن هستیم، این در حالی است که آقای تاج به عنوان رئیس وقت فدراسیون فوتبال، حکم دادگاه cas را یک موفقیت و دستاورد بزرگ می داند در حالی که در سمت دیگر، مراجع قضایی، مجلس و افکار عمومی پرداخت این مبلغ هنگفت را یک سهل انگاری تاریخی می دانند. جالب اینجاست درحالی آقای تاج، وزیر و دار و دسته‌اش قطعاً در روزهای آتی پایشان به دادگاه و احتمالاً زندان باز خواهد شد که در یک اقدام عجیب که شبیه به فرار رو به جلو است، دوباره شاهد سینه سپر کردن آقای تاج برای نشستن مجدد بر کرسی مدیریت فدراسیون فوتبالی هستیم که همچنان ولنگار ترین فدراسیون تاریخ این کشور است.
 قیمت هنگفت حضور هر ثانیه آقای ویملوتس در نیمکت تیم ملی فوتبال ایران در حالی مشخص شده و افکار عمومی را خدشه دار و اهالی پاک فوتبال را داغدار کرده است که در خیلی از شهرها و روستاهای کشور، جوانان مستعد فوتبالی مان معطل خرید یک توپ فوتبال ساده چند هزار تومانی اند.

از نکات قابل توجه این پرونده این است که ردپای آقای وزیر، آقای تاج، چند واسطه و یک تیم حقوقی ضعیف و ناکارآمد فدراسیون فوتبال به وضوح دیده می‌شود و تاکنون متاسفانه علیرغم همه شعارها و وعده‌های مسئولین، چنان برخوردی حتی به صورت سطحی شاهد نبودیم که امروز آقای تاج و همین تشکیلات قبلی‌اش دوباره مدعی نجات فوتبال مملکت شده اند.
امیدواریم هرچه سریعتر، بی هیچ ملاحظه‌ای و به صورت شفاف برای اولین بار در تاریخ ورزش و فوتبال ایران شاهد باشیم که مراجع قضایی و نظارتی بابت میلیاردها تومان پول هدررفت بیت المال در این پرونده، چنان درسی به مدیران بی تدبیر ورزش بدهند که دیگر کسی به خود اجازه ندهد در فضای پاک ورزش و ذات سالم فوتبال به گونه ای عمل کند که ضمن زیان این همه سرمایه ملی، شاهد آبروریزی یک جامعه بزرگ ورزشی کشور در سطح ملی و بین المللی باشیم.
تاریخ ورزش، هرگز این کلاه گشاد آقای تاج و دیگر دوستانش را بر سر فوتبال ایران فراموش نخواهد کرد به شرطی که دیگر شاهد برداشتن کلاه به احترام خارجی هایی نباشیم که تنها دستاوردشان برای فوتبال ما، پرونده هایی است که آبرویمان را خدشه دار و جیب مان را خالی تر از همیشه کرده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار