اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
آیا خدمات رسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر بالسویه انجام شد یا بعضی‌از مناطق از خدمات محروم ماندند؟
مردم و عشایر بخش هایی از شهرستان‌های ایذه و باغملک خصوصا دهستان منگشت از توابع شهرستان باغملک از خدمات رسانی مسئولین به شدت گلایه‌مندند و ابراز می کنند که در تحویل اقلام اخیر به سیل‌زده‌گان، هیچ گونه خدماتی دریافت نکردند و مسئولین مربوطه آنها را به فراموشی سپردند
شوشان - علی ذکوی :
عشایر ایذه و باغملک، در باران های اخیر بیش از سایر اقشار آسیب دیدند. تلفات رعد و برق، کشته شدن احشام و ویران شدن خانه و زندگی تنها بخشی از آسیب هایی است که به عشایر این دو شهرستان وارد آمده است.

در همین راستا مسئولین استانی و شهرستانی از روزهای گذشته بازدیدهایی را از بخش های مختلف آغاز کردند. در یک فقره از این بازدیدها، دیروز استاندار ویژه خوزستان به همراه هیاتی از مسئولین شهرستانی از بعضی از مناطق آسیب دیده بازدید به عمل آوردند.  
اما مردم و عشایر بخش هایی از شهرستان‌های ایذه و باغملک خصوصا دهستان منگشت از توابع شهرستان باغملک از خدمات رسانی مسئولین به شدت گلایه‌مندند و ابراز می کنند که در تحویل اقلام اخیر به سیل‌زده‌گان، هیچ گونه خدماتی دریافت نکردند و مسئولین مربوطه آنها را به فراموشی سپردند. مردم این مناطق معترض اند و می پرسند آیا مسئولان شهرستانی، به عمد، آقای استاندار را فقط به مناطقی خاص راهنمایی کردند؟

*در همین رابطه از بخشدار مرکزی، مدیر امور عشایر و مدیر هلال احمر این شهرستانها* توقع جدی می‌رود که اولا به صورت شفاف به مردم اعلام کنند که در روز‌های اخیر چه میزان اقلام ضروری و به چه مناطقی تحویل داده شد؟ ثانیا سهم عشایر دهستان منگشت از این خدمات چقدر بوده است؟ ثالثا چه برنامه‌ای برای برآورد خسارات در روزهای آینده دارند؟

خدای ناکرده این گمان را در مردم تقویت نکنید که بخشی نگری که طی سالیان اخیر از سطح کلان به سطح استان رسیده بود در دور‌ه‌ی اخیر به سطح مناطق کوچک و کوچکتر رسیده است. 

عدالت در توزیع امکانات نباید قربانی مصالح کوته نگرانه شود. مردم مطالبه جدی در جهت ایجاد شفافیت در توزیع تمامی امتیازات، خدمات و امکانات دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار