شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
شوشان : فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری جاعل حرفه ای و کشف اسناد و مدارک جعلی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "روح اله گراوندی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وصول دریافت گزارشات مردمی مبنی بر جعل اسناد رسمی و خصوصی توسط فردی جاعل ، موضوع شناسایی و دستگیری وی بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی فرد جاعل شده که پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ گراوندی ضمن اشاره به کشف بیش از ۵۰ سند جعلی و مهرهای جعل شده پزشکی و برخی سازمان ها و نهادهای خصوصی و دولتی تصریح کرد: متهم در بررسی ها و تحقیقات پلیسی بعمل آمده، به بزه انتسابی معترف شد. 
فرمانده انتظامی دزفول داشت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
رئیس پلیس دزفول در خاتمه خاطر نشان کرد: امنیت کنونی شهرستان حاصل تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس با پشتیبانی دستگاه قضایی خصوصاً دادستان محترم ، تعامل و همکاری تنگاتنگ بسیج ، اداره اطلاعات ، فرماندار دلسوز و شورای تامین شهرستان و امام جمعه معزز بوده و نتیجه این وحدت و همدلی رضایتمندی آحاد مردم را بدنبال داشته که لازم هست اینجانب صمیمانه تقدیر و تشکر داشته باشم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار