شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
شوشان - حسین سعده :
در کلانشهر اهواز ، آنهم برای مسئله مهمی همچون ترمیم و جای گذاری برخی قطعات سرقت شده پل ششم اهواز ، که بطور مستقیم با زندگی هزاران نفر بطور مستقیم و چندین برابر بیشتر از آن غیر مستقیم ارتباط دارد و اثر می گذارد؟
آقای استاندار آیا فلسفه واگذاری پروژه ترمیم و ایمن سازی پل ششم اهواز بصورت ترک تشریفات و آنهم در قالب ۲ پروژه ، برای کوتاه شدن زمان انجام این پروژه و بازگشت هرچه سریعتر ده ها هزار نفر که همه روزه برای رسیدن به منزل یا محل کار  می باید از روی این پل تردد نمایند ، نبود ؟
آیا می دانید ، در موارد مشابه و بعضا با خسارت بیشتر و موقعیت‌های جغرافیای سخت تر مانند کرمانشاه پل قره سو...و حوالی تهران پل وردآور همین امسال در کمتر از یکماه ترمیم و مجددا بازگشایی شد....
آیا می دانید تاکنون یک بادبند یا مهاربند و حتی یک پیچ و مهره جدید به پل ششم اضافه نشده است ... 
هنوز تصاویری که در روز نخست بسته شدن پل بعد از دستور مقام محترم قضایی داده شد ، با تصاویر امروز پل (در بخش بادبند و مهاربند) هیچ تغییری نکرده است....
فقط دو دیوار سنگی اضافه شده ، آنهم بدون هیچ خاصیتی در بالا بردن ایمنی پل از لحاظ  تقویت پایه ها ،ستون ها و تحمل بار پل .....
بازهم دست مریزاد بابت این دو دیوا ....
آقای استاندار  آیا میدانید  دیگر پیمانکار پروژه بطور علنی اعلام نموده که بخاطر عدم وجود قرارداد و دریافت پول کارگاه بیش از یک هفته عملا فاقد فعالیت شده و فقط یک نگهبان در آن حضور دارد ..‌‌‌
بعنوان شخص اول و عالی ترین مقام دولتی این استان ای کاش ورود می کردید.... زیرا د  قرن ۲۱ در برهه ایز از زمان که شهرداری ها و استانداری ها با انجام پروژه های ویژه و ابتکاری سعی در ربودن نگاه‌ها و جلب نظر مخاطبین و ارائه بهترین خدمات به شهروندان هستند .... 
در استان صنعتی و پهناور خوزستان بیش از ۸۸ روز از جایگذاری چند مهاربند که نیاز به علوم نوین فضایی ندارد ، عاجز مانده ایم ....
حال بحث سرقت ۵۰ تن ....و اینکه جوونه ۱۳ قطعه بادبند می‌شود ۵۰ تن را میتوان  سرفرصت روشن نمود زیرا همه مردم منتظر حل این معما های قرن هستند .... ۱۳=۵۰ تن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار