شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
 شوشان - غلامرضا نورآبادی :
روزانه در هفته دولت خبرهای خوب و امیدوار کننده از طریق صدا و سیما و فضای مجازی اطلاع رسانی میشود و ما نیز این هفته را خدمت دولتمردان استان تبریک عرض میکنیم و از آنان انتظار شفاف سازی داریم.
استاندار محترم و ویژه در آخرین مصاحبه از بازگشت به چرخه تولید بیش از ۱۶۲ واحد تولیدی و ایجاد اشتغال ۲۰ هزار نفری در سال جاری خبر دادند. همچنین از آبرسانی پروژه غدیر  جهت مردم خوزستان فرمودند که برای بیش از ۲ میلیون نفر آب سالم تامین شده که البته صدا و سیما برای بیش از ۴ میلیون نفر این خبر خوش را اطلاع رسانی کردند.
در خصوص موارد فوق انتظار میرود استاندار محترم دستور ویژه بفرمایند لیست واحدهای برگشت به تولید با میزان ایجاد اشتغال هرکدام را به تفکیک جهت اطلاع شهروندان و یا حداقل دست اندرکاران صنعت  در یک سایت مشخص اعلام نمایند . در خصوص ابر پروژه غدیر (طرح اولیه و بعد تغییرات ایجاد شده در طرح و میزان پیشرفت در دولت قبل و فعلی )که از اواسط دهه ۹۰ شروع شد نیز شفاف با مردم سخن بگویند.
میزان جاده های ساخته شده !! و بهسازی و ایمن سازی شده،وضعیت احداث مسکن و تعیین تکلیف طرح مسکن مهر قبلی و خانه های ساخته در شهرک رامین و خانه هایی که قرار است ساخته شود .
 میزان انجام ! تعهدات صنایع بزرگ در راستای مسئولیت اجتماعی و برگشت مالیات و عوارض آنها به چرخه استان از زمان تصویب چگونه است ؟ علل عقب افتادگی صنایع کوچک در استان ومیزان حمایت صنایع بزرگ در تامین مواد اولیه صنایع کوچک  و راهکارهای برون رفت از بن بست در توسعه صنایع کوچک که نقش بسزایی در ایجاد اشتغال دارند را شفاف سازی بفرمایند !
براساس هدف گذاری وزارت صمت مبنی بر تحقق ۵۵ میلیارد دلاری صادرات غیر نفتی ،تاکنون سهم استان به تفکیک چقدر بوده است و چه اقداماتی برای رشد صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان انجام شده ؟جایگاه صنایع کوچک استان کجاست و اگر توفیقی نداشته ایم ،چرا ؟؟

شهروند   ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار