اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
پیام تاسف برانگیز دکتر محمدحسین سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مبنی براعلام خبر درگذشت متخصص متعهد، مرحوم جنت مکان دکتر محمد جعفر یدید که از سوی روابط عمومی آن دانشگاه در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد. موجب تالم و تاثر همه ی دوستداران آن شهید مدافع سلامت گردید.
البته، ناگفته نماند، حضور ریاست دانشگاه و همکاران سخت کوش آن مرحوم در مراسم تشییع و تدفین پیکر شریف آن مرحوم در قطعه یک بهشت آباد اهواز در جوار پدر بزرگوار و برادر شهیدش نشان از جایگاه و مقام شامخ آن یار سفرکرده می داد.
به هرحال در اوصاف این شهید مدافع سلامت همین نکته را بس، که وی در طول خدمت پاک و صادقانه اش در ایام کرونا دوشادوش کادر درمان در کنار بیماران پرخطر کرونایی در بخش مراقبت های ویژه لحظه ای درنگ نکرده و از هیچ کوشش و مساعدتی دریغ ننموده اند و بخاطر همین مسوولیت پذیری های ایثارگرانه، متاسفانه خود ایشان در چهار مرحله به آن ویروس منحوس مبتلا شد و تا آستانه ی مرگ همراه شد به گونه ای که به مرور زمان سیستم ایمنی بدن وی تحلیل رفته تا این که به سرطان مبتلا گردید و در یک دوره ی طولانی با متحمل شدن درد شدید با مرگ دست و پنجه نرم می کرد تا این که در کمال افتخار و سربلندی جان به جان آفرین تسلیم نمود.

الغرض، ضمن تشکر ویژه از جناب آقای دکتر سرمست ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی اهواز و همکاران گرامی شان که در تجلیل و تکریم آن پزشک مظلوم حق مطلب را تمام و کمال ادا نمودند. لذا، از بزرگان اعم از جناب آقای استاندار خلیلیان، مدیرکل ارشاد اسلامی و ریاست بنیاد شهید استدعا داریم که بصورت رسمی نام این پزشک متعهد و مجاهد را در ردیف شهیدان مدافع سلامت قرار دهند تا راه و رسم این مرد بزرگ و نامدار برای آیندگان به میراث جاودانه باقی بماند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار