اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
شوشان - محمدعلی بهوند یوسفی / مدیرمسئول هفته نامه رامهرمز نامه :
خبر بسیار غمیگن بود ابن بار جاده شوشتر قربانی گرفت و تعدادی از هموطنان در سوگ از دست دادن فرزنادن خویش نشستند. غصه و غم از دست دادن عزیزان در جاده های خوزستان پایانی ندارد. بارها در همین نشریه به مناسبت های مختلف درباره استاندارد نبودن بسیارای از جاده های خوزستان اشاره داشتیم. عرض کم جاده ها ، اتوبان نبودن بسیاری جاده ها، نور کم، گردنه های تند و خطرناک تنها بخشی از مشکلات متعدد جاده های خوزستان است. معلوم نیست به کدام دلیل در طول سالیان گذشته و علی رغم هشدارهای متعدد دلسوزان و اهل مطبوعات درباره این مساله ، اقدام عاجل برای حل آن  نشده است.
 اعلام عزای عمومی به تنهایی با خانوده های داغدار چه فایده ای دارد. استانی که روی چاه ههای متعدد نفت خوابیده است چرا باید وضع جاده هایش به این شکل باشد. چرا ریس جمهور در سفر اخیر خود به خوزستان بطور خاص به این مساله نپرداخت. چرا نمایندگان خوزستان در مجلس صدای مردم داغدار خوزستان نیستند. چند خانواده دیگر باید داغدار شود تا مسولان از خواب بیدار شوند. در شهرستان رامهرمز چرا مسولین استانی به فکر جاده پر تردد سورخانمی که فاقد شانه و نور کافی در شب هست ، نیستند. 
جاده پرترافیک و محل عبور اغلب ماشین های سنگین.حادثه اخیر منجر به فوت شانزده نفر از هم استانی های عزیز شد ، عجیب آنکه حتی یک مسول خودر را مقصر و مسبب این حادثه نمی داند و برای هم دردی با خانوده های داغدار استعفا نمی دهد. 
این حادثه حداقل سومین سانحه جاده ای با تغداد تلفات بالا در یکسال اخیر در استان خوزستان بود و متاسفانه هیچ اقدامی از سوی مسولین استانی و دولتی جهت حل این معظل جدی نشده است. همچنان همان محورها روزانه جان شهروندان را می گیرند و به هیچ کجای هیچ مسولی هم بر نمی خورد . گر سنگ از این حدیث بنالد ، عجب مدار.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار