شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
شوشان - دکتر حمید خادم مسجدی :
 تصمیم سازی شهری از کاغذ تا عمل  متفاوت است. در زمان های قدیم در داستان ها  آمده که گردن  ثوری (گاو نر)در کوزه ای گیر کرده بود، مردم به سرعت رفتند سراغ یک نفر  که عقل کل بود و راه کار خواستند. ایشان اظهار داشتند تا گاو را سر بریدند. مجدد برگشتند. گفتند سر گاو را خواستند طبخ کنند. گفت کوزه را بشکنید تا سر گاو آزاد شود. ایشان به راهکارش می بالید که چه مشورت عالی دادم ... حکایت امروز برخی از  عزیزان است ...
این را گفتم چرا که شوش در قسمت مرکز مهارت آموزی دانیال پذیرای معلمان مهارت آموز از استان های مختلف در کوتاه مدت برای طی کردن دوره ی معلمی هستند ولی متأسفانه نتوانستیم از آنها درست میهمان نوازی کنیم. 
علی الظاهر به جاهای مختلف جهت اسکان مراجعه کرده ولی دست از پا دراز تر دست خالی برگشتند که با رو انداختن ریاست و معاونت محترم مرکز مهارت آموزی در شهرهای همجوار سکونت پیدا کردند که انعکاس این خبر در بیرون به ضرر ما تمام خواهد شد. ما چه برنامه ای را برای توسعه این مرکز ترسیم کرده ایم؟ آیا برای میهمانان آینده، توریست های کشورهای مختلف که قصد بازدید کردن از موزه ها و اماکن تاریخی را دارند، چاره ای اندیشیده ایم؟ یا  فقط طرح هایمان روی کاغذ هستند! 
آیا برای توسعه هتل و خوابگاه و میهمان پذیر فکری کرده ایم؟ من مسئول برای توسعه دانشگاه های شهرم چه برنامه ای دارم؟ اگر طرحی دارم چه اشکالی دارد منتشر نمایم و اگر نیست اقدام به ترسیم برنامه توسعه شهری در برنامه های کوتاه و دراز مدت   شود تا افق آینده شوش با توجه به پتانسیل ها و توانمندی های موجود ترسیم شود. چون با انعکاس آوارگی میهمان ها به استان ممکن است در آینده در خصوص اختصاص مهارت آموز به شهرستان شوش و توسعه آن تجدید نظر شود. پس با برنامه ریزی درست زمینه توسعه شهر را فراهم سازیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار