شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۸

رئیس اداره محیط زیست آبادان از برگزاری جشنواره زمین پاک در یکی از پارک‌های محله‌ای این منطقه خبر داد.

به گزارش فارس ، سیداحمد موسوی‌ آزاد در مراسم نخستین روز هفته زمین پاک که با همکاری آموزش و پرورش منطقه در دبستان فرهنگ این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: به‌ مناسبت هفته زمین پاک اقدامات و برنامه‌های مطلوبی در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی افزود: روز اول با نام زمین پاک، مدیریت پسماند، روز دوم با عنوان زمین پاک حمایت از بازیافت، روز سوم زمین پاک، حفاظت از منابع آب، روز چهارم زمین پاک، حفاظت از منابع خاک، روز پنجم زمین پاک، باورهای دینی و اخلاقی و روز ششم زمین پاک، مشارکت عمومی نامگذاری شده است.

رئیس اداره محیط زیست آبادان در ادامه از اجرای برنامه‌های مختلف در این روزها خبر داد و گفت: از امروز هفته زمین پاک آغاز می‌شود و امیدواریم در این هفته با برگزاری برنامه‌های متنوع و جذاب اهمیت زمین پاک برای مردم تبیین شود.

وی ادامه داد: برای همه ایام هفته زمین پاک، نامی متناسب با آن انتخاب شده و بنا داریم نسبت به اجرای برنامه‌های متنوع و آموزنده اقدام کنیم.

موسوی آزاد همچنین برگزاری جشنواره زمین پاک در یکی از پارک‌های محله‌ای، پاکسازی ساحل رودخانه بهمنشیر و مناطق روستایی، معرفی دهیار نمونه پاک با همکاری بخشداری آبادان، پاکسازی فضای شهرک صنعتی و سخنرانی در مساجد را از برنامه‌های هفته زمین پاک در این شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین برنامه‌هایی در منطقه خاطرنشان کرد: با درونی کردن فرهنگ حمایت از محیط زیست می‌توان محله، منطقه، روستا و یا شهری مطابق میل و دلخواه خود داشت.

رئیس اداره محیط زیست آبادان در پایان اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌های ویژه اندیشیده شده در این زمینه بتوان گامی مؤثر در این خصوص برداشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار