اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
باید آسیب شناسی نمود که چرا، دشمنان جمهوری اسلامی به سمت تجزیه ایران رفتند.!؟چی شد که برای پیاده کردن راکب مجبور به نابودی مرکب شدند.!؟
همانگونه که در سخنان عالی ترین مقام جمهوری اسلامی داشتیم: ترس دشمنان از ایران قدرتمند است .حاشا و کلا، که این اعتقاد نه غیرواقعی است و نه رد شدنی، چون ایران بخاطر مستقل عمل کردن و داشتن قدرت بازدارندگی روز به روز برای منافع و هژمون غرب و متحدانش خطرناک تر می شود .
البته، در نتایج آشوب های اخیر، چند چیز مشخص، برای ذینفعان و ذی مدخلان روشن گردید.
اولا، سلطنت طلبان، ملی مذهبی ها، اصلاح طلبان سکولار و همچنین سلبریتی های وطنی  که در دل هنوز عشق ایران را می پرورانند که می شود گفت؛ عمده ی اپوزیسیون را تشکیل می دهند، از این نیت شوم، یعنی؛ تجزیه ایران، که در راهبرد غرب، اسرائیل و همسایگان بدخواه خلاصه می شود بشدت نگران و بیمناک گشته به گونه ای که در مناظره ای تحت افشاگری از رابطه ی اینترنشنال با سازمان های اطلاعاتی ترکیه و عربستان سعودی که توسط شهرام همایون، محمد منطرپور و پیمان عارف در کلاب ایستگاه اندیشه ی کلاب هاوس صورت پذیرفت از این واقعیت تلخ پرده برداری نمودند که مصور این مناظره در پایان همین نوشتار بصوزت لینک ارائه می شود.

ناگفته نماند در بحبوحه ی همین تلاطمات بود که به یک توییت جالب از ایلان ماسک درباره وزیر ارتباطات رسیدیم،  که نوشته بود: «اخیراً شنیده ام که وزیر ICT ایران (عیسی زارع پور) تمام تلاش خود را می کند تا مردم ایران مشتری دائمی استارلینک شوند. خبر عالی! من در اسرع وقت او را به عنوان مدیر ارشد بازاریابی Starlink منصوب خواهم کرد! آفرین به تو عیسی و به راهت ادامه بده!»

 القصه، برای پاسخ دادن به سوال نخست، بهره گیری از راه حل امنیتی نرم  افزاری اولی تر به طریقت سخت و خشن پلیسی می باشد، همانطوری که خود نیروی پلیس هم رفته رفته با تقویت یگان های ضدشورش زنان با آن شکل و شمایلی که دیدیم را به صحنه آورد و نیز اقدام به گسترش مراکز کنترل نامحسوس اپتیکی_ لیزری_روباتیک (دوربین های مداربسته، رادارهای پیشرفته ی تجسسی، ریز پهبادهای کواد کوپتری) مجهز گردید و خیلی سریع توانست آن حجم از شورش های گسترده ولی پراکنده را شناسایی و کنترل نماید .
حالیه، با این همه اوصاف شورای عالی امنیت ملی وظیفه دارد بسیار متمرکز و تخصصی تر از قبل چه از حیث نرم افزاری و ابتکارات میدانی سخت به این موارد ریز توجه کند تا هزینه های آشوب را به صفر نزدیک کند.
۱- باز کردن فضای سیاسی در مشارکت های انتخاباتی لااقل بین نیروهای ناراضی مستقل و احزاب رسمی بی تنش که از مهندسی کردن انتخابات آسیب دیدند و ملاحظه نمودیم در جریان شورش های اخیر خنثی عمل کردند با این که رهبری از خواص خواسته بود که موضعگیری شفاف داشته باشند ولی آنها مرتب می گفتند ما در بازی نیستیم، نظام ما را قبول ندارد و به حساب نمی آورد.

۲- عدم مهندسی کردن انتخابات صنفی، فدارسیون های ورزشی، شورای های هنری_فرهنگی و رسانه ای از طریق اعطای آزادی عمل بیشتر به همه نیروهای فرآیندی جامعه که موجب همبستگی و تعلقات ملی و هویتی می گردند.

۳- برخورد شدید با مفسدین اقتصادی و الیگارشی دزد و نفوذی درون نظام

۴- با توجه به توئیت ایلان ماسک، بهتر است شورای عالی امنیت ملی دعوتی بنماید از شرکت های سایبری صاحب برند در جهت سالم سازی و قانونمندی پلتفرم های مجازی نیل بر گسترش ارتباطات خبری، علمی و پژوهشی که موجب رونق کسب و کار و تجارت می شوند. البته، براساس قراردادهای محکم حقوقی که اپوزیسیون برانداز از این فضاها برای ایجاد آشوب در کشور بهره نگیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار