اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
شوشان - زمان بابادی شوراب :

حکایت :
"این دروغو که می گوی راسته" تکیه کلامی است که میان برخی از مردم استان فارس متداول بوده و هنگامی که بیان حرف و مطلبی باورش سخت باشد، شنونده رو به گوینده کرده و می پرسد: این دروغ  که می گوی راسته ؟

حقیقت :
چند ماهی است که به دلیل ناهنجاری های بوجود آمده و به دلیل ضعف برخی سیاستگذاران حاکم در نظام، مردم به ستوه آمده و با رفتار و اعتراضات آرام و برای رساندن پیام و مطلب خود به مسئولین ارشد نظام در گوشه و کنار مملکت به راه افتاده اند.

البته عناصر فرصت طلب و آشوبگر که مخالف رسیدن صدای حق خواهانه مردم به حاکمان جامعه هستند نیز از فاصله بوجود آمده بین جامعه و حاکمیت خشنود گشته و به اشکال مختلف و به اسامی متنوع همچون اغتشاشگر، سلطنت طلب، داعشی، تجزیه طلب و دیگر عناوین منفور در بین ملت ایران وارد میدان شده و به ظاهر مخالف نظام به مردم بی دفاع در شیراز، ایذه و... یورش برده و تجمعات آنها را به خاک و خون می کشند تا به این طریق مردم به حق خود نرسند و صدای این قشر مظلوم در فضای غبار آلود وحشت و ترس از بین برود و با این رفتار کارنامه آنان برای افکار عمومی مردم، بیشتر روشن گردد.

کلام آخر
همچنین گروهک ها و دسته هایی که سال ها قبل محو و نابود شده بودند دوباره به دعوت حق گویان (ظاهری) و شیطان صفتان (باطنی)، احیا و در جامعه نام آنان مطرح شده است.

۲۷/ ابان/۱۴٠۱
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار