اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
شوشان : از پوستر سی و چهارمین دوره‌ی جشنواره تئاتر استان خوزستان رونمایی شد
در طی آیینی از پوستر سی چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان باحضور مسئولین اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی و اهالی هنر رونمایی شد.
سدید خبر | در این نشست آقای سپهریان دبیر سی وچهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان گفت: سی و چهارمین جشنواره استان خوزستان با یادمان کارگردان فقید استان سعید بهروزی روایت گر دفاع مقدس در آذرماه سال جاری برگزار می گردد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای سطح کیفی نمایش استان، حمایت از آثار تولید فاخر ارزشمند نمایشی، کاهش آسیب های اجتماعی، شعار سال، ارتقای نهاد خانواده، همگرایی ملی، بهرگیری از تئاتر روز جهان، و استفاده از بسترهای فرهنگی برای توسعه تئاتر استان خوزستان اعلام کردند که از ۱۱ آذرماه لغایت ۱۴ اذرماه به مدت چهار روز و به صورت غیرمتمرکز در شهرهای اهواز باغملک، شوش، شوشتر، بهبهان، ماهشهر بندر امام و باغملک برگزار می گردد.

دبیر سی وچهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در ادامه گفت: اختتامیه آن در پانزده آذر در تالار آفتاب اهواز می باشد.

سپهریان در ادامه تصریح کردند در این جشنواره ده تا دوازده اثر پذیرفته می‌شود که از عصر امروز اثرها رو خدمت شما اعلام می کنیم.

حجت السلام کلاه کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با تایید بر کمبود امکانات در سطح استان و خصوصا شهر اهواز گفت: از تلاش های هنرمندان عرصه هنر با وجود کمبود امکانات و حمایت استاندارخوزستان از اهالی هنر تقدیر و تشکر کرد.

درپایان این نشست از پوستر سی چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان باحضور مسئولین شهرستانی اداره ارشاد و دیگر اهالی هنر رونمایی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار