اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
مگر نمی خواهی ازدواج بکنی ؟ و تشکیل خانواده بدهی ؟ از این به بعد کدام مرد ایرانی حاضر است با شما ازدواج کند ؟ سوالم از این دختران اینجاست که با این کارهایتان کدام پدر و مادری حاضرند از شما برای پسرانشان خواستگاری کنند ؟ و شما را بعنوان عروسشان بپذیرند ؟
شوشان - دکتر محمدجواد مرمضی / استاد حوزه و دانشگاه و وکیل دادگستری :
 در اوائل سال جاری تشکیلاتی بنام گشت ارشاد که سابقه بیش از یک دهه در کشور ما داشته است جهت انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر شروع به گشت زنی در بیشتر خیابان ها و اماکن تفریحی کلانشهرها بویژه تهران جهت مبارزه با بد حجابی و بی حجابی بعضی از خانم ها کرد که با بکار بردن شیوه های غلط اقدام به دستگیری های بی رویه و برخوردهای ناشایست با این قشر از زنان و دختران نمود که به مرگ مرحومه مهسا امینی منجر شد.
 برخورد های اشتباه و بدور از کارشناسی صحیح و عادلانه منطبق با اصول دین و قانون و مرگ مشکوک دختر خانم مذکور دل تمام ملت ایران رنجور و مجروح کرد و همه آحاد مردم از اعمال ناشایستی که نیروهای گشت ارشاد مرتکب شدند و بوسیله فیلم و تصویر در فضای مجازی و خبر گزاری های جهان مخابره گردید ناراضی شدند.
در اثر این حوادث پیش آمده عده ای از خانمها اقدام به کشف حجاب و قیچی زدن موهایشان به نشانه اعتراض نمودند و شروع به بد و بیراه گفتن به ساحت دین کردند آنها بدون در نظر گرفتن احترام به احساسات مردم مسلمان کشور اقدام به انجام دادن کارهای ناشایست همانند رقص و‌ پایکوبی در خیابان ها و معابر عمومی نمودند و بعضی از آنها در حد از تن در آوردن لباس و لخت و عریان کردن تمام بدن شان در انظار عمومی پیش رفتند همراه با عوامل بیگانگان خارج از کشور و خبرگزاری های استکبار جهانی اقدام به جریان سازی نمودند و در اذهان مردم دنیا و جهانیان چنین القا کردند که انقلابی در جامعه ایران با شعار زن ، زندگی ، آزادی در حال پیش آمدن است .
این عده از دختران با آنها عده ای از پسران همراهی کردند که متاسفانه بیشترشان از طبقه جوان و دانشجو هستند با کمال بی درایتی و نسنجیدن دقیق اوضاع و احوال جهان و کشورمان اعتراض شان با ایده برهنگی شروع کردند و بدون تحلیل واقعیت های فرهنگی و اجتماعی و تاریخی کشورمان از خطوط قرمز جامعه اصیل ایرانی منحرف شدند.
فرهنگ ایرانی در احترام نمودن به شخصیت زن ، فرهنگی اصیل و پایدار است هیچ شکی در آن نیست که مقام زن در ایران قبل از اسلام خیلی والا است و وقتی که اسلام به این دیار وارد شد به اعتبار این مقام والا افزود.
 در ایران باستان فرهنگ زن سالاری حاکم بوده است و تا الان بعنوان میراث‌ جاویدان نیاکان ما در جامعه ایرانی جاری و ساری است و بر کسی پوشیده نیست تنها ملتی که در آن ریاست خانواده بدست زن است ما هستیم و اولین منادی شعار زن ، زندگی ، آزادی ، پیامبر عظیم الشان اسلام است ایشان فرمودند ( انی لا احب من دنیاکم الا ثلاث‌ النساء و الطيب و قرة عيني الصلاة : مردم ، من از دنیایتان فقط سه چیز دوست دارم زن ، بوی خوش ، و نور چشم من نماز )
 در تحلیل این حدیث شریف تمام ارکان شعار زن ، زندگی ، آزادی نمایان و آشکار است زیرا رکن اول آن زن است و رکن دومش بوی خوش یا همان طراوت و شادابی در زندگی است که منظور رفاه و نعمت در معیشت است و رکن سومش نماز است یعنی آزادی از تمام قید و بندهای بندگی کردن دیگران و پیش به اطاعت نمودن از خالق هستی و جهان است ، مردم ما از هزاران سال چه قبل و چه بعد از اسلام تا الان با چنین فرهنگی بزرگ شدند یعنی فرهنگ حفظ کرامت انسانی و احترام به آن است بنا به این فرهنگ اصیل اعمالی که از این خانمها در حال حاضر داریم مشاهده می کنیم قابل قبول توده مردم نیست و نخواهد بود.
 خطابم به آن دختری که ححابش را از سرش در آورده و با لباسهای مستهجن در حال قدم زدن در خیابانها است یا اینکه در چهار راهها بصورت ایستاده با دو دست باز آغوش رایگان بهر کس می دهد در آینده مگر نمی خواهی ازدواج بکنی ؟ و تشکیل خانواده بدهی ؟ از این به بعد کدام مرد ایرانی حاضر است با شما ازدواج کند ؟ سوالم از این دختران فریب خورده شعارهای توخالی وارداتی از فرهنگ‌ های غلط اینجاست که با این کارهایتان کدام پدر و مادری حاضرند از شما برای پسرانشان خواستگاری کنند ؟ و شما را بعنوان عروسشان بپذیرند ؟ و روی سخنم با پسرانی که همراهی با آنها می کنند آیا هر یک از شماها حاضرید با چنین دخترانی در آینده ازدواج بکنید ؟ و با آنها در یک منزل و در زیر یک سقف در امنیت ناموسی و حتی مالی و جانی زندگی کنید ؟ با چه تضمینی می خواهید با چنین دخترانی اگر ازدواج کنید آینده درست و روشنی خواهید داشت ؟
 باز هم صحبتم با خانم هایی که در این روزها شعار هیز توئی ، هرزه توئی ، زن آزاده منم آیا تا الان متوجه این شعار شده اید ؟ آخر با کشف حجاب تان و برهنه شدنتان و استقبال کردنتان از مردان با آغوش باز در ملاء عام چه معنائی جز هرزگی در نزد عرف و اهل لغت و عقلا خواهد داشت ؟ 
بیشترتان تحصیل کرده هستید جواب این سوالم صادقانه بدهید معنای چنین کارهائی غیر از هرزگی در واژگان زبان و ادبیات فارسی چیست ؟ با چنین اعمالی که برهنه می شوید و بدن هایتان در معرض عموم مردان قرار می دهید موجب خواهید شد که مردان و بالاخص جوانان بشما نگاه با شهوت کنند که معنای چنین نگاهی در واژگان زبان فارسی هیز است آیا با چنین کارهای ناشایست می توانید ادعای آزادگی بکنید ؟ 
یقینا چنین کارهایی که دارید می کنید علاوه بر جریحه دار کردن ملت مسلمان ایران از نظر عقل و‌ منطق محکوم است شما بخیال خام خودتان در حال ایجاد انقلاب و دگرگونی در سیستم اجتماعی و سیاسی ایران هستید که سخت در اشتباهید چون که اولا _ در اقلیت مطلق هستید و کمتر از یک درصد جامعه زنان ایران تشکیل می دهید ثانیا _ راه و روشی که دارید پیش می برید مورد پذیرش جامعه نیست زیرا با عقل و دین و فرهنگ ایران زمین سازگار نیست پس محکوم به شکست هستید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار