اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۷۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
شوشان - محمدسعید بهوندی، بازنشسته فرهنگی :
باور کنید؛ دیگر نمی‌دانیم که خوشحال باشیم یا ناراحت و حقیقتاً به نوعی خودمان را در یک برزخ احساس می‌کنیم. همه‌ی بازنشستگان کشوری و لشکری میدانند و بارها از قلم صریح و شفاف و کاملاً صنفی اینجانب خوانده‌اند که؛" هر چه به دریافتی شاغلین همتراز ما افزوده شود، قطعاً به نفع ماست" زیرا بالاخره روزی دیر یا زود این افزایش نصیب ما هم خواهد شد. اما مگر می‌شود تنها امیدوار بود و امیدواری داد؟! آیا تا به حال احدی سوپری محله‌‌اش رفته که فروشنده بجای پول از وی امیدواری هم قبول کرده باشد؟! هزینه‌های؛ سوخت، کرایه منزل، لباس و پوشاک، دارو و درمان و.‌‌.. چطور؟!

تعداد قابل توجهی از بازنشستگان کشوری و لشکری در پیوی یا در گروهها به صراحت از بنده و امثال من سوال می‌کنند که؛ ای بزرگواران! ما میدانیم که شما نیت‌تان خیر است، دلسوزید و صددرصد قصد کمک و تلاش مستمر برای حل این مشکل را دارید، اما لطفاً به ما بگویید تا کی باید امیدوار باشیم؟! پس حق و حقوق بازنشستگان شریف و چشم‌انتظاری که از فروردین 1400 تاکنون منتظر دائمی‌شدن متناسب‌سازی حقوقشان بودند، ولی اجل به آنها مهلت بیشتری نداد، چه می‌شود؟! و همچنین پایمال شدن آشکار و خلاف قانون حق‌الناس خیل عظیم دو میلیون و پانصد هزار نفر بازنشسته و سه برابر این تعداد اهل و عیال مظلوم آنان، حساب و کتاب و پاسخگویی‌اش با کیست؟!

مگر نگفتند و ننوشتند که؛ جناب آقای حاج بابایی رئیس کمیسیونهای برنامه و بودجه و تلفیق مجلس با تمام قوا دنبال حل مشکل بوده و حتی 14 همت نیز در بودجه‌ی1401 گنجانده، پس چرا ایشان که همه کاره‌ی بودجه در مجلس است، به "سد سکندری بنام میرکاظمی" تشری نزده و او را به مجلس فرا نمی‌خواند، که ای خوش انصاف، سال هم دارد تمام می‌شود، پس کو و تا کی..‌.؟!

مگر نگفتند و ننوشتند که؛ خدا را شکر جناب آقای عیسی‌زاده رئیس کمیسیون اجتماعی شده و کمر همت و تدبیرش را برای حل مسئله برای همیشه محکم بسته، پس کو و تا کی...؟!

مگر نگفتند و ننوشتند که؛ جناب آقای پژمان‌فر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس به رئیس جمهور گفته؛ مشکل بازنشستگان اساسی بوده و مورد توجه مجلس است، بنابراین می‌بایست دولت ایشان هر چه سریعتر به حل این مورد مهم همت گمارد، پس کو و تا کی...؟!

مگر نگفتند و ننوشتند؛ خدا را هزاران بار شکر که فراکسیون بازنشستگان نیز به ریاست جناب آقای عیسی‌زاده در مجلس تشکیل شد و لذا عنقریب کار حق و حقوق قانونی و مطالبات بر زمین مانده‌ی بازنشستگان مشمول با کمک و حمایت قدرتمند این پتانسیل جدید که جایش خالی بود، همه سامان خواهد یافت، پس کو و تا کی...؟!

290 نفر نماینده‌ی مجلس کلاه خودشان قاضی، بالاخره ما قلم به دستان صنفی به این بازنشستگان صاحب حق قانونی امیدواری بدهیم یا ندهیم و دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق را بی‌خیالش شده‌اید و به دولت سیزدهم نیز قول عدم درخواست برای ارسال لایحه‌ی جایگزین و داده‌اید؟!
وَالعاقِبةُ لِاَهلِ التَّقوی وَالیَقین1401/9/22

بازنشستگان شریف و مشمول، چنانچه مایل هستید، با پرهیز از هرگونه اصلاح یا تغییر، شما نیز این مطلب را به امید تاثیر!، حداقل برای نمایندگان استانتان و همچنین اعضای کمیسیونهای اجتماعی، برنامه و بودجه و اصل نود مجلس شورای اسلامی ارسال نمایید. متشکرم
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
جواد عادلی تلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
comment
0
0
comment درودبرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار