اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
آیا امیدی به بهبود هست؟
شوشان - غلامرضا نور آبادی :
توسعه همه جانبه ابزار مناسب می‌خواهد. ابزار توسعه   رشد فکری،فرهنگی،اجتماعی مردم است.توسعه معنای وسیعی دارد که مهمترین ان توسعه انسانی است و در نبود آن توسعه صنعتی و شهری هم رخ نمی‌دهد.
 اینکه دارای مخازن نفت و پتروشیمی و فولاد وچهار مرزصادراتی و...باشی و در فقر و فاضلاب زندگی کنی و در فکر حداقل های معاش باشی، اینکه آیت الله جزایری میفرمایند به مردم امید بدهیدو یک برنامه فرهنگی بدرد بخور در جهت نشاط مردم ترتیب ندهی ومدتها بعنوان نماینده رهبر و مردم باشی و مطالبه گری مفید نکنی ،اینکه استاندار و شهردار و شورای شهر ومدیرکل و نماینده معزول بعد از اتمام دوره نیاید در تلویزیون و پاسخگوی عملکردش باشد ،اینکه اصحاب رسانه در دوران کاری مدیران بجای مطالبه گری تقدیر و تمجید کنند و برای خواسته ها با خواهش و تمنا بنویسند و برای نوشتارشان مقید به  رفتار آنچنانی باشند تا به کسی برنخورد، اینکه باهر پرسشگر و مطالبه گر بعنوان ضد انقلاب برخورد کنی و زندگی را برایش سخت کنی ،حتما کاری از پیش نمی‌رود .
اینکه صدا و سیما یک جانبه تحلیل کند و اجازه بیان نظرات مختلف مردم در خصوص یک مشکل در شهر و استان و کشور را ندهی،اینکه مردم را با تاریخ کشورت ! بیگانه کنی تا ندانی چگونه پیمانهایی امثال ترکمنچای بر این مملکت تحمیل شد،اینکه خرد جمعی جایی در تصمیمی گیری ندارد ،اینکه نسل بعد از انقلاب را با سابقه تاریخ کشورش بیگانه کنی و اجازه ندهی تجارب گذشته چراغ راه آینده باشد و در آخر اینکه فکر کنی صرفا با حضور برادران سپاهی و بسیجی در مسند تمام سمت ها میتوانید مملکت را اداره کنید (و از وظیفه اصلی شان دور کنی )، دیگر چگونه انتظار دارید کشور یا استان یا یک شهر کوچک  پیشرفت کند . و.....

شعار در گفتار استاندار جدید هم مشهود است،آنجا که فرمودند" پس از بازدید از روسیه ،توسعه استان را برمبنای توسعه خوشه های صنعتی در روستاها قرار خواهند داد".
سند آمایش سرزمین و ...که باید مبنای کار استاندار باشد کجاست ؟ قبل از تفویض اختیار خوانده اند که چکار باید بکند، با کدام منابع و با کدام اختیارات  ؟؟ اگر نتوانستند، پاسخگو و روشنگری عمومی برای مردم می‌کنند؟؟ 
 آیا می‌دانیم همین آمد و رفت مدیران و مسئولان غیر متخصص ،هزینه های تحمیلی به ملک و ملت است ؟
در نبود شناخت تاریخی و علمی و فرهنگ مطالبه گری !و عدم استفاده از تمام ظرفیت های علمی و تخصصی  اگر خود رهبر هم استاندار یا مدیرکل شوند،درب در استان بر همین پاشنه می چرخد و حتما تحولی در استان رخ نخواهد داد !
:بخوانیم و منتقل کنیم !

۱۴۰۱/۱۰/۱۱

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار