اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
بسم الله الرحمن الرحیم
یریدون لیطفئو انور الله بأفواههم والله متم نوره ولوكره الكافرون.
شوشان - امين بهرامى (شريعت شوشترى) :
اهانت نشریه موهن فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مبارک ولی امرمسلمین ومرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) باعث تکدر خاطر علمای دین فضلا و طلاب حوزه های علمیه و سبب جریحه دارشدن عموم مسلمانان و ملت ولایتمدار و شریف ایران عزیز گردید.
اگر کشورهای اسلامی نسبت به اهانت هایی که درگذشته به ساحت قدس پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآله) توسط نشریه مذکور صورت گرفته بود عکس العمل درستی از خود نشان می دادند، امروز این مجله منحوس جرأت نمي كرد تا به رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی (دامةبرکاته) هتاکی نماید. البته کشور فرانسه با اهانت به مقدسات برای چندمین بارنشان داده است که ادعای آزادی بیان و احترام به عقاید دیگران را دارد ولی در عمل خود به اولین کشوری تبدیل شده است که به عقاید کشورهای دیگر هیچ احترامی نمی گذارد.
از جهت دیگر سیاستمداران فرانسوی دارند مشاهده می کنند کشورهایی که زمانی از حمایت كنندگان او بوده اند امروز گوش به فرمان رهبری جمهوری اسلامی شده اند و دیگر از سیاست های شوم آمریکایی و صهیونیستی فرانسوی ها در عراق، سوریه، بحرین، یمن، فلسطین و دیگر بلاد اسلامی خبری نیست و کشورهای اسلامی بابیداری تمام در مقابل سیاست های ایادی استکبار ایستادگی کرده اند و این بیداری و تشکیل جبهه مقاومت از برکات انقلاب عظیم اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است و پس از ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی،از تفضّلات رهبریِ زعیم آگاه امت اسلام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) ترسیم کننده حرکت جبهه مقاومت در برابر جبهه باطل و استکباراست.
این توان مدیریت بالای رهبری ما بر ایادی استکبارگران آمده است و درصدد تخریب شخصیت مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) را دارند. تهدیدات چند ماه یا چند هفته ای جبهه استکبار با یک سخنرانی توسط رهبر با بصیرت و شجاع ایران اسلامی نقش بر آب می شود و آمریکا و ازنابش تنها راه مقابله با این شخصیت والا و کم نظیر را اهانت به ایشان می دانند. رهبری که بر نفس خود امیر گشته و عارفی که برای غیر خدا قدم برنمی دارد را هیچ طاغوتی نمی تواند تضعیف نماید و همان گونه که خداوند موید امام راحل (ره) بود، رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله) نیز موئید من عندالله است و اگر این شخصیت با عظمت پشتیبانی غیر امام عصر (روحی له الفدا) داشت تا به حال اثری از جمهوری اسلامی ایران نبود. اما در تمام سال های زعامت و رهبری این فقیه با درایت دست غیب مهدوی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، راهنمای رهبر حکیم و فرزانه ما بوده است.
نشریه آمریکایی و صهیونیستی شارلی ابدو در جایگاهی نیست که بر چهره مبارک خورشید انقلاب ما خاک پاشی کند. بلندای خورشید کجا و دست بریده ایادی کفر کجا؟ نوری که خدا برافروزید خاموش شدنی نیست و هر چه کفار در نور ربوبی بدمند، شعاع استفاده از این روشنایی خدایی بیشتر خواهد شد. بی شک اضمحلال سیاست های غلط کاخ سفید و رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است و شیوه ای که دولت فرانسه و نشریه حکومتی شارلی ابدو در پیش گرفته است در دنیای علم و ادب و تکنولوژی جواب نمی دهد و تنها دید آزاد اندیشان عالَم و مسلمان دنیا را به خود تغییر می دهند. قطعا نفرت عاشقان رسالت، امامت و مرجعیت از دولتمردان فرانسه و نشریه موهن شارلی ابدو پایانی نخواهد داشت و دولت فرانسه مسؤول پاسخ به این نحو از جسارت ها به مقدسات می باشد.
درست است که در مسلک مسلمانان اهانت به دیگران و عقایدشان مردود است و هیچ گاه جامعه هنری ما با ترسیم کاریکاتور یا ساخت فیلم ، نویسندگان ما با تالیف کتب هتاکانه، سخنوران مسلمان با خطبه های خالی از ادب و احترام جواب هتاکان به مقدسات دیگر کشورها را نمی دهند ولی بزرگان ملل اسلامی باید با تشکیل یک جلسه راهکار عدم همکاری و قطع مناسبات تجاری و سیاسی را با کشور فرانسه بررسی نمایند تا به گونه ای عالمانه با رفتار سخیف کشور مذکور برخورد نمایند.
 اینجانب ضمن ابراز انزجار و محکومیت نشریه شارلی ابدو به ساحت مبارک مقام معظم رهبری، مرجع بیدار و آگاه شیعیان، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دام ظله العالی) دوام توفیقات و طول عمر و عزت روزافزون آن وجود الهی را از ذات اقدس ربوبی خواستارم و بصیرت روزافزون مسلمانان جهان و اتحاد آنان در مقابل جبهه استکبار را از پروردگار متعال مسألت می نمایم.
١٨/١٠/١٤٠١

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار