اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
جلسه هماهنگی ارائه تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی در معاونت هماهنگی امور اقتصادی وسرمایه گذاری استانداری خوزستان برگزار شد.
 با توجه به ضرورت ارتقا و نوسازی ناوگان تاکسیرانی جلسه ای با حضور  مکوندی مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، هدایتT معاونت ترافیک دفتر فنی استانداری، سرپرست سازمان تاکسیرانی و با حضورنمایندگان بانک ها، سازمان بهزیستی ،بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان و فرمانداری شهرستان اهواز برگزار شد.

در این جلسه صفی خانی ضمن ارائه گزارشی از میزان کمبود ناوگان تاکسیرانی و عمر بالای ناوگان در شهر اهواز ، بیان کرد: توجه به ارتقا ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از مهمترین زیرساختهای شهری امری ضروری می باشد .

در ادامه مکوندی ، مدیرکل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گفت: فرصت ایجاد شده (نوسازی ناوگان تاکسیرانی ) به لحاظ ایجاد اشتغال امری حایز اهمیت می باشد و لازم است از تمام ظرفیت های سازمان ها و بانکها استفاده شود تا تعداد نفرات بیشتری از این فرصت بهره مند شوند.
مکوندی در ادامه ضمن اشاره به بندهای بودجه اعلام کرد: لازم است ادارات در فرصت باقیمانده از منابع در اختیار، نسبت به ارائه تسهیلات اقدام نمایند.

در ادامه نمایندگان اداره کل بنیاد شهید ، سازمان بهزیستی و فرمانداری پیشنهاداتی ارائه دادند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار