شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰
رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی دانشگاه خبر داد:

رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از پذیرش طرح‌های تحقیقاتی پژوهشگران در زمینه گوش، حلق و بینی در مرکز تحقیقات شنوایی دانشگاه خبر داد.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا منطقه خوزستان، دکتر نادر صاکی با اعلام این خبر اظهار کرد: با راه‌اندازی مرکز کاشت حلزون در استان و فعالیت آن زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، این مرکز به منظور تکمیل پروژه و بهره مندی هر چه بیشتر پژوهشگران و دانشجویان، اقدام به راه اندازی مرکز شنوایی کرده است که تمام طرح‌های مرتبط با رشته گوش، حلق و بینی را مورد پذیرش قرار می‌دهد.

صاکی با اشاره به استقرار این مرکز در مجاورت بخش گوش و حلق و بینی بیمارستان امام خمینی (ره)، تصریح کرد: تمام پژوهشگران می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق تلفن یا ایمیل مرکز به نشانی hrc2013ahvaz@gmail.com با مرکز شنوایی دانشگاه ارتباط برقرار کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: قرار است طی 6 ماه آینده 10 کارگاه پژوهشی رایگان برای تمام دانشجویان و فراگیران اعم از دانشجویان کارآموز و کارورز رشته‌های پزشکی، دستیاران و رشته‌های وابسته به گوش و حلق و بینی مانند گفتار، شنیدار و روانشناسی برگزار شود؛ این دانشجویان می‌توانند با در اختیار قرار دادن طرح‌های تحقیقاتی خود با این مرکز، ضمن فعالیت در مرکز از امکانات آن بهره مند شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار