شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
شوشان ـ  عبدالرحمن نیک سرشت :

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: جمعیت بیکار استان خوزستان حدود ۳۰۰ هزار نفر است که چنانچه اگر بخشی از این تعداد بیکار سازماندهی شوند این رقم بسیار کاهش خواهد یافت. همچنان وی افزود؛ خوزستان با وجود این که یکی از قطب‌های صنعتی و کشاورزی است اما متاسفانه از حیث تعداد بیکار در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

پس بی دلیل نبود که نگارنده  به استاندار خوزستان جناب آقای سیدعلی اکبر حسینی محراب توصیه نموده که اولویت نخست ایشان تشکیل هاب اقتدار باشد بخاطر این که جریان نومانکلاتور (الیگارشی امتیاز خوار) از مدیریت اجرایی بشدت اقتدار زدایی می کنند و مانع انجام کارکردهای مدنی و خدماتی نهادها و سازمانهای دولتی می شوند و همچنین ثروت تولید شده در خوزستان را در خارج از استان سرمایه گذاری می کنند.
دیروز یکی از دوستان در فاتحه ای گفت بیشتر مهاجرین به کشور کانادا را بعضی از مدیران و نورچشمی های آنها تشکیل می دهند همان افرادی که در سابق با زد و بند و تبانی در مراکز مدیریتی، بنگاه های اقتصادی و دیگر نهادهای مرجعیت اعطای امتیاز و جواز جای خوش کرده بودند.

به هرحال اکنون که استاندار خوزستان یک رجل امنیتی با گرایشات توسعه اقتصادی می باشد همه شهروندان از ایشان انتظار دارند  که به این رسم نامیمون خاتمه بخشد و مانع خروج ثروت تولید شده از استان گرد و در گام بعدی با سرمایه گذاری در همه بخش های مولد، اشتغالزایی را موجب شود تا نام نیک خود را در تاریخ خوزستان ماندگار سازد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار