شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
تیم فوتبال استقلال خوزستان برای صعود به لیگ برتر در بازی حساس را در پیش رو دارد.شاگردان سیروس پورموسوی سرنوشت صعود را در دست خود دارند و اگر هر دو بازی آینده و پایانی را با برتری پشت سر بگذارند، فارغ از هر نتیجه‌ای که تیم‌های دیگر کسب کنند، به عنوان تیم دوم سهمیه لیگ برتر را به‌دست می‌آورند.
استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب ۵۱ امتیاز پس از شمس آذر قزوین در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول قرار دارد و از بیشترین شانس برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.

شاگردان سیروس پورموسوی سرنوشت صعود را در دست خود دارند و اگر هر دو بازی آینده و پایانی را با برتری پشت سر بگذارند، فارغ از هر نتیجه‌ای که تیم‌های دیگر کسب کنند، به عنوان تیم دوم سهمیه لیگ برتر را به‌دست می‌آورند.

 آبی پوشان خوزستان در دو بازی آینده به مصاف خوشه طلایی ساوه و آرمان گهر سیرجان می روند. حریفانی که نشان داده‌اند از تیم‌های یقه بگیر لیگ یک محسوب می‌شوند و می‌توانند نماینده خوزستان را با مشکل مواجه نمایند.

اما خطر سقوط این دو تیم را تهدید نمی‌کند و آبی‌پوشان خوزستانی می‌توانند با استفاده از چاشنی انگیزه روزهای پایانی لیگ، به نتایج مورد نظر دست پیدا کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار